Skip to main content

Ben tijd geleden gebeld door kpn als trouwe klant kreeg ik een korting aangeboden, helaas werd half weg de verbinding verbroken. Na een mail die ik van kpn kreeg op 25 februari zou ik terug gebeld worden helaas nog niets gehoord. Heb wel eens dat de telefoon 2 keer overgaat maar weet niet hoe snel kpn denkt dat ik een telefoon op kan nemen maar dit is gewoon erg vervelend. Hoe kan ik dit beste opgelost krijgen. 

Hoi Patrick, dat is natuurlijk erg lastig. Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid. Je kan ook altijd zelf even bellen tijdens kantooruren met 0800-0402 dan helpen mijn collega's je verder!


Nee nog niets gehoord, kan ik ook contact opnemen via de digitale weg tijdens kantooruren bellen is ivm werk niet heel handig.


Ik vrees dat ik daar niet direct een alternatief voor heb Patrick. Deze afdeling is alleen telefonisch te bereiken of ze zullen nog een poging doen om je terug te bellen. Je kan ook zelf via kpn.com aan de slag maar dan is het de vraag of het aanbod in kwestie daar dan dan ook gemaakt kan worden.