Skip to main content

Ik probeer forum manager te bereiken (privé bericht) maar hoor niets terug.  Betreft gedeeltelijke vergoeding voor aanleg bekabeld internet omdat wifi niet voldeed.

Hoi @quip 
dan kun je beter bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

 


Ik probeer forum manager te bereiken (privé bericht) maar hoor niets terug.  Betreft gedeeltelijke vergoeding voor aanleg bekabeld internet omdat wifi niet voldeed.

Hallo @quip 

Daar ga je geen vergoeding voor krijgen.

KPN is gehouden internet te leveren op 1 bekabeld verbonden pc met de afgesproken snelheid.

Draadloos werken is de verantwoordelijkheid van de gebruiker en kun je KPN niet voor verantwoordelijk houden als dit niet goed werkt. Zie de voorwaarden.

KPN doet er echter wel alles aan om klanten zo goed mogelijk van info te voorzien om de wifi te verbeteren. Zie daarvoor o.a. de kennisbank.

Verder wordt op ongevraagd gestuurde privéberichten aan het moderatieteam niet gereageerd, Zie de forumvoorwaarden.

 


‘KPN is gehouden internet te leveren op 1 bekabeld verbonden pc met de afgesproken snelheid’

Dat was dus het probleem: de monteur heeft onze pc via wifi (dus draadloos) verbonden met de router (met een stekkertje in de pc), waardoor de snelheid drastisch omlaag ging. Hij was al weg voordat we dat doorkregen. Dat was bepaald niet fatsoenlijk. Dit gaat dus niet over wifi maar over bekabeld internet, wat dus NIET is geleverd. Neemt u contact op met uw collega Erik


Hoi @quip .  Jij bedoelt mij denk ik :-)

Aangezien we ons privégesprek een half jaar geleden begonnen zijn was je een beetje uit mijn zicht verdwenen (sorry daarvoor).
We hebben toen bepaalde dingen besproken en ik stel voor dat we dit nu verder privé netjes gaan regelen. Ik spreek je in de DM's. 


Ja, sorry. DM = direct message. privébericht?


@quip Klopt helemaal. Heb je mijn berichten gelezen?

Kort samengevat. het bedrag is ingeboekt en wordt op je volgende factuur verrekend.