Skip to main content

Agelopen waren 2 buren op de borrel en ze hebben mij overgehaald een blije Buur te worden 🙂 dus ik maandag gelijk mij aangemeld over te stappen van Ziggo naar KPN en wij zouden samen een bon krijgen van 50 euro… klantnummer en e-mailadres ontvangen van mijn buren dus ik dacht geregeld :-)

Nu hebben mij buren niet meer de voucher-code…. dus dan gaat deze mooie vlieger niet op :-(

Vanmorgen zowel buur1 en ik gebeld met KPN… kennen de actie niet en kunnen verder niks betekenen .

Resultaat geen Blije buren … hoe krijgen wij deze code nu in ons bezit?? Zonder kastje naar de muur gestuurd te worden?? KPN maak ons weer een blije buur … hoop ik

Hoi @SanderK74. Welkom op de community. Wat leuk om te lezen dat je wil overstappen naar KPN. Je buren ontvangen de code op de achterkant van een flyer of in de e-mail. Hebben ze al in de spam of ongewenste e-mail gekeken. Helaas heb ik niet de mogelijk om een nieuwe voucher-code te versturen. Op deze pagina lees je meer over de “Blije buur bonus”

Hoi @KPN,

Dank je wel voor je reactie, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje bekocht voel. Ik was enthousiast om over te stappen en de “Blije buur bonus” te ontvangen, maar ondanks dat mijn buren zorgvuldig hebben gezocht, is er geen code te vinden, ook niet in de spam. Het voelt alsof ik nu een beloning misloop zonder dat ik daar zelf invloed op heb gehad.

Is er misschien toch een manier om dit op te lossen of een andere vergoeding te ontvangen? Alvast bedankt voor je begrip en hulp!

Ik begrijp dat dit teleurstellend voor je is, zeker omdat je enthousiast was over de Blije Buurt Bonus. Wanneer jouw buren de code niet hebben en ook niet kunt vinden in je e-mail of spam, kan ik als moderator niet een nieuwe toesturen. Anders had ik je graag verder geholpen hierin. 

Ik krijg de flyer van mijn buren (zie foto) met daarop een QR-code na het het volgen wordt er gesproken over delen van klantnummer en e-mail… deze hebt ik gekregen

. Maar achteraf blikt de QR-code niet de code te zien welke op de site staat…. Dit echt gewoon misleiding 

Voor zover ik weet, wordt de Blije Buur Bonus uitgedeeld in een doosje. In het doosje dat wordt aangeboden, zit een flyer met een unieke code en uitleg over de actie. De bestaande klant draagt een buurman, familielid, kennis of collega aan als nieuwe potentiële klant. Zodra de nieuwe klant de eerste factuur heeft ontvangen, kan hij of zij zich registreren via kpn.com/blijebuurtbonus. Na een controle (maximaal 2 weken na registratie) ontvangen de nieuwe en bestaande klant een digitale Giffy-waardebon ter waarde van €50, te besteden bij een van de 7.000 winkels, zoals Bol.com of Coolblue.nl.

Jullie zien toch de foto’s welke ik mee gestuurd heb?? Nogmaals lezen dit is misleidend 

Voor zover ik weet, wordt de Blije Buur Bonus uitgedeeld in een doosje. In het doosje dat wordt aangeboden, zit een flyer met een unieke code en uitleg over de actie. De bestaande klant draagt een buurman, familielid, kennis of collega aan als nieuwe potentiële klant. Zodra de nieuwe klant de eerste factuur heeft ontvangen, kan hij of zij zich registreren via kpn.com/blijebuurtbonus. Na een controle (maximaal 2 weken na registratie) ontvangen de nieuwe en bestaande klant een digitale Giffy-waardebon ter waarde van €50, te besteden bij een van de 7.000 winkels, zoals Bol.com of Coolblue.nl.

Zo ken ik de blije buurt bonus ook, wij als monteur delen ze zo nu en dan uit aan klanten en die kunnen dan samen met iemand anders een cadeaukaart van €50 claimen als ze iemand aandragen om klant te worden.

Precies

Reageer