Skip to main content

LS
 

Ik heb vanaf 2 maart een storing gehad. Deze is uiteindelijk door een monteur opgelost op 14 maart. Alleen kan ik online als begindatum wel 2 maart invullen voor de vergoeding, maar het systeem geeft als einddatum geen andere mogelijkheid dan 4 maart. Dat heb ik gedaan en heb gebeld naar de klantenservice hoe het moet met de andere dagen. Zij wist het niet, maar gaf als advies om in steeds nieuwe stappen de andere dagen te declareren. Dus dat heb ik gedaan 4-6 mrt. 6-8 mrt. 8-10 mrt. 10-12 mrt, 12-14 mrt. Maar ik kreeg daar geen bevestiging van, het systeem lijkt elke keer vast te lopen. 
Nu kreeg ik net een vergoeding voor 2-4 maart, maar verder niets.  Ik heb opnieuw geprobeerd om in stapjes de vergoeding aan te vragen, maar nee.

Help!

Goedemorgen @vraag over aliassen en welkom hier op ons forum :)
Dat schiet zo natuurlijk niet op dus goed dat je deze kwestie hier ook voorlegt. Als het via onze website niet lukt om de vergoeding aan te vragen waar je recht op hebt dan kijk ik graag of ik dit voor je kan regelen. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Dag JanZ, dank voor je bericht. Ik heb mijn forumprofiel inmiddels ingevuld.

Helaas lukt het niet in het systeem om het juiste geslacht in te vullen?

 

Groeten Simon 

 


Dag JanZ, dank voor je bericht. Ik heb mijn forumprofiel inmiddels ingevuld.

Helaas lukt het niet in het systeem om het juiste geslacht in te vullen?

 

Groeten Simon 

 

Dankjewel voor het invullen van je profiel @vraag over aliassen!

De abonnementskosten voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten heb ik voor je vergoed en dit zal op de volgende factuur in mindering worden gebracht!


Beste JanZ,

 

Ik kreeg gisteren de factuur over april, maar helaas is je bovenstaande toezegging niet doorgevoerd!

Groeten Simon.


Goedemorgen @vraag over aliassen,

Ik zie het, geen idee wat hier precies fout is gegaan maar slordig is dit natuurlijk wel dus excuses. De vergoeding heb ik wederom voor je ingevoerd en ik zie geen reden dat dit nogmaals fout gaat. Houd de komende factuur voor de zekerheid even goed in de gaten en mocht je tegen die tijd vragen hebben, laat me dit dan weten!