Skip to main content

een KPN monteur heeft onlangs KPN geïnstalleerd bij mensen van boven de 90 die geen computer hebben, nu doet de voicemail van hun telefoon het niet meer, maar degene die ik aan de lijn krijg, overig zeer vriendelijk en geduldig, mag i.v.m. de privacywet het niet zelf oplossen dat moet via mijn kpn. Volgens hem kon ik hun account toevoegen aan mijn eigen account, mar zie nergens hoe dat moet. Kan iemand mij daarbij helpen?

 

Alvast hartelijke dank

Francijntje

Hoi @Francijntje . Welkom op het forum.
Ik snap het. Kun jij de gegevens van die mensen in jouw profiel zetten? (Met als verificatie het IBAN nummer waar ze hun diensten van betalen?)

Kun je me daarna hier een seintje geven?

 


Hoi Erwin, dank je wel voor je reactie. Heb in het profiel hun naam gezet, maar zie niet waar ik IBAN nummer moet zetten, want hij pakt dat nergens in het profiel. 


@Francijntje Ik heb zelf de ‘zorg’ voor het internetabonnement (inclusief vast bellen en tv) van een 96-jarige tante, dus ik herken het probleem.

Je kunt op je eigen pc inloggen op Mijn KPN van de betreffende mensen. En als ze nog geen Mijn KPN-account hebben kan je dat zelf aanmaken. Het is niet mogelijk om hun Mijn KPN-account toe te voegen aan je eigen account. Het blijven dus twee aparte accounts.

In hun Mijn KPN-account kan je vervolgens zelf de gewenste instellingen activeren of uitschakelen, waaronder voicemail.

Succes!

Piet.


Hoi Erwin, dank je wel voor je reactie. Heb in het profiel hun naam gezet, maar zie niet waar ik IBAN nummer moet zetten, want hij pakt dat nergens in het profiel. 

Hallo @Francijntje overal waar privé bij staat in je profiel kun je invullen wat je wilt, dus ook de IBAN.

 


Hallo @P.J.M. van der Vooren voor sommige aanpassingen bij derden door jou gedaan moet je bij de mensen in kwestie thuis zijn, omdat die aanpassingen alleen verwerkt kunnen worden op het 'eigen´ netwerk.

 


Hallo @P.J.M. van der Vooren voor sommige aanpassingen bij derden door jou gedaan moet je bij de mensen in kwestie thuis zijn, omdat die aanpassingen alleen verwerkt kunnen worden op het 'eigen´ netwerk.

 

Dat geldt niet voor het instellen en het gebruik van een Mijn KPN-account, @JanD.

Piet.


Hallo @P.J.M. van der Vooren voor sommige aanpassingen bij derden door jou gedaan moet je bij de mensen in kwestie thuis zijn, omdat die aanpassingen alleen verwerkt kunnen worden op het 'eigen´ netwerk.

 

Dat geldt niet voor het instellen en het gebruik van een Mijn KPN-account, @JanD.

Piet.

Dat klopt, maar sommige sommige wijzigingen/aanpassingen binnen MijnKPN wel.

 


@Francijntje : Lukt het met de tips van de anderen? Ik heb nog geen gegevens gevonden in je profiel. Het IBAN nummer mag gewoon in een regel waar privé bij staat. Dan kan niemand anders het zien.