Skip to main content

Ik heb een kleinzakelijk account.  Voor mij is het helemaal nodig de facturen via email te krijgen en ik heb een boekhouder zoals boven aan aangegeven.  Hoe regel ik dat?  Andere soluties werken niet als den moet ik iemand betalen in te loggen - wat hellemaal niet secure is - denk geef ik mijn inlog gegevens naar mijn boekhouder.  

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @tzbv even bellen met 0800 0402 dan kun je vragen of ze ze bijlagen meesturen voor je activeren.

 


Heb ik net gedaan en was verteld dat dit niet mogelijk is.  De service rep heeft mij verteld zij kunnen het tijdelijk doen - zoals 2 maanden maar daarna niet verder.


Heb ik net gedaan en was verteld dat dit niet mogelijk is.  De service rep heeft mij verteld zij kunnen het tijdelijk doen - zoals 2 maanden maar daarna niet verder.

Ik heb heb ook laten doen, vorig jaar al. Via Twitter. 

 


Hier heb ik 't al maanden geleden weer laten aanzetten. Dat werkt nog steeds.

Wel gek dat ze telefonisch zeggen dat het niet kan. Ik heb 't via een forum moderator laten doen. Dat is dus goed gegaan. Kunnen  ze ook voor je doen; indien nog niet gedaan vul dan even je forumprofiel in met je gegevens. Dat kunnen ze het gelijk doen als je topic aan de beurt is!

Je boekhouder hoef je helemaal niet in te laten loggen.

Voorlopige oplossing: maandelijks de pdf downloaden v.u. je KPN account. Van af je bestanden doormailen naar je boekhouder.

Je hebt een half jaar om de volledige factuur inclusief specificaties te downloaden dus het hoeft niet eens elke maand.


KPN heeft vorig jaar eens aangekondigd, om milieutechnische redenen, te stoppen met het meesturen van bijlagen, maar KPN is daar niet consequent in, is mijn ervaring.

 


KPN heeft vorig jaar eens aangekondigd, om milieutechnische redenen, te stoppen met het meesturen van bijlagen, maar KPN is daar niet consequent in, is mijn ervaring.

Op welke manier is het milieu gebaad bij het niet meesturen van een bijlage van een mail?