Skip to main content

Beste KPN’rs Ik had een mail voor een gratis plus pakket vanwege verhogen internet snelheid. Ik kan hem echter niet activeren omdat, volgens de callcenter medewerker, het systeem dit pas op 14 februari omzet. Dat is over 3 weken 🤷🏻‍♂️. Onder het mom van, niet geschoten is altijd mis, doe ik even navraag op dit forum.

Gaat je internetsnelheidverhoging dan ook pas op 14 februari (Valentijsndag) in? @HarryH 63 , dan kan het daar mee te maken hebben.

Als je buiten alles om gewoon standaard het pluspakket als extra optie activeert in de tv-decoder of via MijnKPN werkt dat in de regel binnen een kwartier tot 30 miniuten.

Misschien de tv-decoder even een herstart geven?

 


Sterker nog, de verhoging is al lang en breed klaar. Sinds woensdag heb ik dat al. Op het moment dat ik de optie activeerde, kreeg ik een mail dat ik hem verwijderd had. Volgens de callcenter dame zou “ het systeem “ 14 februari weer updaten.


Is er misschien een KPN moderator die hier nog eens naar kan kijken? In de app bij “ mijn voordelen “ staat het pluspakket ook niet meer. Ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets 3 weken kan duren


In navolging van bovenstaande.. Heb zojuist een mail ontvangen en hij staat inmiddels bij mijn voordelen. Blijkt wel weer dat de callcenter dames en heten niet overal van op de hoogte zijn.


Hallo @HarryH 63, goed nieuws! Zoals jij zelf ook hebt geconstateerd is sinds 24 januari het pluspakket actief bij jouw abonnement. Ik durf eerlijk niet te zeggen waarom er eerder is verteld dat het zo lang zou duren.