Ik wil opzeggen wegens emigratie, online moet ik dan een bewijs van uitschrijving uploaden.
De uitschrijving heeft nog niet plaatsgevonden aangezien dit 2 weken van te voren pas kan bij de gemeente.
Aangezien er 101 dingen zijn waar je aan moet denken met emigreren wil ik echter nu alvast de opzegging doen terwijl we pas december 2024 vertrekken en dus tot die tijd wik ik gebruik maken van KPN.
Ons contract liep tot 2 september 2018, dus ik denk laat ik een normale opzegging doen per 1 december 2024, aangezien een normale opzegging 1 maand opzeg termijn heeft ben ik ruim op tijd om per 1 december op te zeggen.
Dit gaat enkel door te bellen, maar lange wachttijd dus terug bel verzoek. Ik wordt netjes terug gebeld, voor zover prima.
Echter geeft medewerker aan dat als ik gewoon opzeg ik nog 1 maand moet betalen (opzegtermijn) en bij emigratie en bewijs van uitschrijving hoef ik dat niet dus het zou mij meer kosten dan wanneer ik bewijs van uitschrijving upload. (Snappen jullie het nog?)
Dus ik geef aan, ik wil ook nog 1 maand betalen, want in de maand november wil ik nog gebruik maken van internet en tv van KPN. Dus prima ik betaal nog 1 maand (november) en per 1 december dan opgezegd.
Nee, dit kan niet, dan moet ik alsnog 1 maand extra betalen…
Ik heb het echt wel 5x uit proberen te leggen, maar zo staat het in het PROTOCOL, dus hij snapt het niet. Beste KPN, ik snap dat het moeilijk is om aan juiste mensen te komen, maar medewerkers die niet snappen wat 1 maand is/betekend?
Hoogste tijd voor een What IF Then protocol.
Uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik het wel regel NA mijn uitschrijving en een herinnering voor mezelf gezet in de agenda, maar WTF…