Skip to main content

Beste,

sinds 15 juli ben ik bezig met het opzeggen van mijn abonnement bij kpn. Na 8 keer gebeld te hebben, 3 keer het formulier ingevuld te hebben (via de kpn site) en 2 losse mailtjes naar een door de helpdesk opgenoemde e-mailadres verstuurd te hebben ga ik dit maar eens proberen.

Op 3 augustus ga ik emigreren en ik merk dat het via de helpdesk niet gaat lukken. Ik baal er enorm van dat dit zoveel moeite kost. De helpdesk heeft mij telkens doorverwezen naar iemand hoger op. Ik zou een aantal keer terug gebeld worden vanwege een ticket die aangemaakt zou zijn. Helaas is dit allemaal niet waargemaakt. 

ik hoop dat ik nu wel geholpen ga worden. 
 

alvast bedankt.

Heb je onderstaande website gevolgd @Jim Vermeulen :

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren


Jazeker! Twee keer gedaan… 


Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug @Jim Vermeulen 


Als ik het goed gezien heb staan die er al in. Klopt het dat u mijn profiel hier op kpn bedoelt?


Als ik het goed gezien heb staan die er al in. Klopt het dat u mijn profiel hier op kpn bedoelt?

Inderdaad je forumprofiel en dan bijwerken in de vakjes waar privé bij staat zodat andere forumleden, zoals ik er geen inzicht in hebben @Jim Vermeulen en alleen het KPN moderatieteam inzicht heeft.


Het is gelukt!


Wanneer komt de moderator het afhandelen?


Wanneer komt de moderator het afhandelen?

Vandaag of morgen, afhankelijk van de drukte en de KPN-bezetting

De vragen worden afgehandeld op FiFo-basis @Jim Vermeulen 


Hoi @Jim Vermeulen, welkom hier! Spannende stap, emigreren, veel geregel. Waaronder dus ook het opzeggen van je abonnement bij ons.  Ik heb even gekeken, aan de hand van de gegevens in je forumprofiel en ik zie dat jij een vast abonnement en drie mobiele abonnementen wilt beëindigen. De bewijslast die je hebt meegestuurd is goedgekeurd. Het vaste abonnement wordt dan ook per 6 augustus beëindigd. Voor mobiel zit er een kink in de kabel, op een van de abonnementen zit nog een toestelkrediet. Het is niet mogelijk om dat abonnement op te zeggen voordat het toestelkrediet is voldaan. Dit is ook genoemd in de mail die je hier dinsdag over hebt gekregen. Je kunt het toestelkrediet voortijdig aflossen via het aflosformulier op onze website. Je krijgt dan binnen 2 werkdagen van ons een e-mail met een iDeal betaallink om het hele openstaande toestelkrediet in een keer af te lossen. Nadat dit verwerkt is, meestal een dag of twee, kan het abonnement wel opgezegd worden.

 

Ik raad je dan ook aan om het formulier in te vullen. Zodra je dan de betaling hebt gedaan, mail nog een keer naar de collega's om dit aan te geven. Voeg als het even kan een screenshot toe als bewijs dat de betaling gedaan is. Zij zullen dan de opzegging alsnog verwerken. Ik kan op het moment niet goed zien of de andere twee mobiele abonnementen al wel verwerkt zijn qua opzegging. Dus vraag daar in de mail voor de zekerheid nog even naar. 


Hartelijk dank voor uw bericht! Het abonnement met 3 toestellen en vast internet is niet van mij… dat is van mijn gezin. Daar is gister een e-mail over gestuurd maar mijn e-mail heb ik op 18 juli al gestuurd. Is zeker een spannende stap! Maar ook een hele mooie nieuwe uitdaging. Ik geef het alvast door dat hun e-mail is goedgekeurd. Als u mijn e-mail ook zou willen doen zou dat top zijn!

 

Admin: e-mailadres verwijderd uit openbare post


@Erik van KPN 


Ah, op die fiets. Ik heb opnieuw gekeken, en nu even specifiek op jouw klantnummer, en dan zie ik inderdaad dat dit minder soepel loopt. Ik zie het ingevulde opzegformulier nergens. En dat was bij het andere abonnement wel zo. Wat een factor kan zijn is dat wij hier een ander contact e-mailadres hebben staan, een Gmail adres. Heb je die nog actief? Want dan zou ik je aanraden om het emigratieformulier nog 1x in te vullen, met dan dat mailadres als contactadres. En, probeer het voor de zekerheid in een andere browser. 


Opnieuw verstuurd maar dan met het Gmail account!


Reageer