Skip to main content

Op 6 januari voor mijn man een nieuw mobiel abonnement met telefoon afgesloten om over te stappen van odido nasr kpn. Omdat ik thuis al internet en tv van kpn heb was ik ingelogd bij kpn onder mijn naam. Voor de abonnement aanvraag vulde ik zijn id gegevens omdat ik dacht dat dit nodig was voor het nummerbehoud van odido maar daar ging het dus mis. Ook 312,- aanbetaald en de telefoon werd 3 dagen later gebracht. Helaas nam de bezorger hem weer mee omdat mijn naam met zijn paspoort nummer niet klopte. Ook al was hij er ook en kon ik beide paspoorten laten zien ik kreeg de mobiel niet. Even later kreeg ik een mail dat de bestelling was geannuleerd. Verder geen informatie over het geld wat ik al betaald had. 
13 Januari maar naar de kpn winkel gegaan. Aardig meisje en ze deed dezelfde bestelling nog een keer. De mobiel kreeg ik niet mee maar zou weer thuis bezorgd worden en ik zou nu de 312,- aan de deur moeten betalen. 
Zojuist iets op deze site gevonden waarmee ik de status van mijn bestelling kan zien en nu blijkt ook de tweede bestelling te zijn geannuleerd!! Vandaar de stilte rond deze bestelling in mijn mail. 
Mijn vraag is hoelang duurt het voor ik mijn geld terug krijg? En wanneer kan ik weer opnieuw de bestelling doen zonder dat het mis gaat? Alhoewel ik door al deze problemen wel twijfel of ik nog wel over wil stappen van odido. 
Heb het ook nog nooit zo moeilijk meegemaakt bij een provider. 

Hoi @Leoniekr70, wat jammer dat 't zo veel moeite kost om de bestelling goed te laten gaan 😥 

De juiste verificatie is inderdaad heel belangrijk, zodat we zeker weten dat de bestelling echt aan de juiste persoon bezorgd wordt. Het is alleen zuur als die gegevens niet blijken te kloppen. De stilte rondom je tweede bestelling is verstandig om even na te laten kijken. Wat betreft al betaalde kosten bij een geannuleerde bestelling: die worden binnen uiterlijk 10 werkdagen automatisch op je rekening teruggestort.

Ik raad je in dit geval aan om even te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg kan meteen de juiste verificatie gedaan worden, kunnen mijn collega's je bestelling controleren en het meteen recht zetten mocht dat nodig zijn. Ik hoop dat het snel opgelost is!


Inmiddels gebeld met de klantenservice en daarmee samen alle stappen goed doorlopen en is het probleem opgelost. 😊