Skip to main content

Goedenavond 

ik heb een KPN mobiel abonnement van het bedrijf. Nu heb ik daar ontslag genomen en wil ik graag het contract overnemen van het bedrijf.

is dit mogelijk? En hoe moet dat geregeld worden.

 

enige hulp zou fijn zijn

 

met vriendelijke groet

Jeroen

Hallo @Ppene ,

Je kunt hiervoor KPN zakelijk op 0800-0403 bellen. Als je hen gesproken hebt, kun je via deze pagina een contractsovername doen om je zakelijke abonnement om te zetten naar een particulier abonnement!

 

bron: moderator Thomas

 


@Ppene Contractovername aanvragen


Hoi @Ppene, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede tips, je kunt het beste even bellen inderdaad met 0800-0403.
We hebben hier ook een speciale pagina over! Contractovername mobiele diensten (zakelijk), daar staat het volgende:

Medewerker wil bij vertrek nummer behouden

Een medewerker kan eventueel bij vertrek een mobiel telefoonnummer meenemen. Het bestaande contract wordt ontbonden en u als werkgever ontvangt een afkoopsom voor de resterende looptijd. De medewerker behoudt het mobiele nummer, maar kiest een nieuwe abonnementsvorm.

Let op! Hebt u KPN EEN MKB of bent u Grootzakelijk? Dan gelden voor u andere regelingen en kunt u dit formulier niet gebruiken. Neem contact op met uw servicedesk of contactpersoon.

Overname met een nieuw toestel
Het is niet mogelijk om via ons webformulier een contractovername met een mobiele telefoon aan te vragen. Daarvoor bent u van harte welkom in 1 van onze winkels. U kunt wel via het formulier een Sim Only abonnement aanvragen.


Beste Thomas,

 

Het is gelukt!

 

Thanks


Reageer