Skip to main content

Hoi,

 

Ik ben een week geleden overgestapt vam kpn naar odido. Nu valt me de beeldkwaliteit kwaliteit erg tegen met name bij sport verslagen.   Volgens mij heb ik standaard 14 dagen bedenk/opzegtijd tijd. Daar wil gebruik van maken. Mijn vraag aan de kpn is zijn er restricties of kan ik gewoon weer een abonoment aanvragen.  Hoe snel gaat zoiets,  ik wil graag niet lang off line zijn.

 

Groet  Gert-Jan 

Hoi @Skippy_gj 

 

De meeste veilige manier om weer terug te keren naar KPN, is om een nieuw KPN Thuis abonnement aan te vragen via de website van KPN, en daarbij te kiezen voor de overstapservice.
Zodra je de aanvraag hebt afgerond bij KPN, en daarvan ook alle bevestigingen per e-mail hebt ontvangen, zal KPN vrij snel een melding doen bij Odido dat zei jouw willen gaan overnemen als nieuwe klant.

Vanuit KPN krijg je dan te horen wanneer je weer wordt aangesloten als nieuwe klant, en je het ontvangen modem en TV ontvanger kunt gaan installeren.
Zodra dat is gebeurt, krijgt Odido automatisch een melding dat het abonnement bij hun per direct beëindigd kan worden.

De overstapservice zorgt er dus voor, dat je geen moment zonder internetverbinding of televisie komt te zitten, maar dat alles naadloos (op enkele uitzonderingen na) in elkaar overgaat. 

Als je nu Odido gaat bellen, om te zeggen dat je het abonnement binnen de wettelijke opzegtermijn van 14 dagen wilt stopzetten (annuleren), zal dat waarschijnlijk dezelfde dag nog gaan gebeuren, waarna je dus zonder internet en televisie zit, en dat wil je vanzelfsprekend ook niet.

Zorg er wel voor, dat je de aanvraag bij KPN dus zo snel mogelijk doet, dus voordat de wettelijke bedenktijd bij Odido voorbij is.

Hopelijk is alles je hiermee duidelijk, anders hoor ik het graag van je.