Skip to main content

Ik heb een Schoonmaak bedrijf Gehad Aan mijn Dochter Overgedragen Zou ik ook Ander Abb moeten krijgen Maar gaat naar <72,00 € en ik had maar  € 61 moeten hebben Krijg niemand  Er aan Al mnd € 72, AUB Wat kan ik Doen

Hallo @Mia Ghelen dan moet er een contract-overname plaatsvinden, dat kan via 0800 0402 of in een lokale KPN-winkel, zorg er in beide gevallen voor dat jullie beiden aanwezig zijn, zie hieronder een link met toelichting:

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm


Goede Morgen Wij zijn niet Met z,n 2tjes niet naar KPN geweest ik heb dit Alleen gedaan Omdat mijn Dochter  Moet werken Maar dit Hadden ze bij KPN moeten zeggen Ik was met mijn Handy zo Klaar Dus AUB wat ga ik nou Doen Ben al van 1964 Klant van KPN en nog nooit problemen Gehad Ik ben naar de Winkel Geweest Maar die Heeft Mij A Sosiaal behandeld Hji zei tegen mij Dat ik het niet snapte Beetje Dom en ging toen naar achter en Pakte Blikje en ging andere Klant helpen Maar ben 81 Jaar en ben nog nooit zo behandeld Dus  maar ik heb bij mij Het schoonmaakbedrijf PICO BELLO bij mij gehad mijn dochter woont nou in Valkenburg Geen idee dat dit moest veranderd worden Maar dan nog Had dit niet moeten Gebeuren want er was een Collega van Jullie die had mij een ABB gemaakt voor € 61, en ik moet betalen 72 Ik heb alles terug gedraaid Jammer had niet moeten gebeuren Maar maak daar wel Een  Bij Consumenten Bond Melding van  Ik hoop het Geregeld Krijg Bedankt voor je Antwoord Mia Ghelen Borgions


Hallo @Mia Ghelen een moderator van dit forum kan hier binnenkort naar kijken.

Vul s.v.p. in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in.

Even concreet: je wilt dus jouw schoonmaakbedrijf overdragen aan je dochter en  je hebt het gevoel dat KPN niet echt meewerkt. Klopt dat zo?

Heb je je bedrijf bij de KvK al om laten zetten naar je dochter?

 

 


Sorry Ik heb alleen De Zaken die er Waren in Orde gemaakt en alle Kantoor Dingen Maar het Schoonmaakbedrijf is altijd Van Mijn Dochter Geweest Dat kan je Kijken aan de KVK Dus er is alleen een Ruil van mijn werk Omdat ik 82 Jaar ben en Geen werkzaamheden wil doen Daar is nou een Kantoor voor Aangesteld zoals Alle belasting zaken E.D Mijn Dochter Heeft bij mij gewoond en alles is dus bij mij Gebleven Toen ze Verhuisde En wij zijn Met z,n Tweetjes bij KPN geweest om alles te veranderen en had ik € 61 € Maar dat heb ik pas gezien 72 € heb dit willen gaan veranderen Maar als er zo,n ASO mannetje Dan mij Voor Dom  gebruikt Dacht ik er Komt niks er van Heb ik de  Alles Terug gehaald Jammer dat er Zo Fijn personeel is Maar dat het niet Doorgevoerd  word JAMMER maar ik hoop dat het goed komt IK ben van1964 bij KPN Maar kan ook anders  Als dit niet word opgelost  Alvast Heel erg Bedankt voor de Moeite Mia 

 

Admin: gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 


Sorry Hoeft Niks Mijn Dochter Is van de Eerste Dag Bij KvK  De Eigenaar Van het Bedrijf ALLEEN het Kantoor was Bij Mij En dat hebben wij Samen met mijn Dochter gedaan Laten OMZETTEN maat dat is niet Doorgegeven Wij worden er Helemaal Gek  van  Sorry Ik heb de 2 Rek Betaald Al 2dagen geleden  Dus Willen Jullie eens Kijken Waar de Fout Zit


Goedemorgen @Mia Ghelen en welkom hier op ons forum!

Het wordt me na het lezen van je berichten niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is en wat er moet gebeuren maar ik denk natuurlijk graag met je mee. Ook een klein verzoekje en hopelijk vat je dit niet verkeerd op maar zou je niet elk woord met een hoofdletter willen beginnen? Door elk woord met een hoofdletter te schrijven maakt het lastig om je berichten goed te kunnen lezen. 

Hallo @Mia Ghelen een moderator van dit forum kan hier binnenkort naar kijken.

Vul s.v.p. in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in.

Even concreet: je wilt dus jouw schoonmaakbedrijf overdragen aan je dochter en  je hebt het gevoel dat KPN niet echt meewerkt. Klopt dat zo?

Heb je je bedrijf bij de KvK al om laten zetten naar je dochter?

 

 

Zou je deze vragen nog willen beantwoorden? En zou je ook meteen je forumprofiel in willen vullen zodat ik je gegevens erbij kan pakken? Alvast bedankt!


Sorry Dit is al zo vaak Verteld MAAR wij gaan Morgen Middag Naar KPN en daar is een Medewerker Die ons te woord Gaat staan Bedankt Mijn Abb zeg ik na 1964 tot 2023 OP Voor mij Te Lang Geduurd Bedankt


Sorry Dit is al zo vaak Verteld MAAR wij gaan Morgen Middag Naar KPN en daar is een Medewerker Die ons te woord Gaat staan Bedankt Mijn Abb zeg ik na 1964 tot 2023 OP Voor mij Te Lang Geduurd Bedankt

Gezien de situatie lijkt me dat inderdaad een goed idee @Mia Ghelen. Ik hoop uiteraard op een voor jou goede afloop!