Skip to main content

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht met een nieuw abonnement... een deel van de betaling voor de nieuwe telefoon moet onmiddellijk worden betaald en het resterende bedrag moet in 12 termijnen worden toegevoegd aan de abonnementsfacturen. Ik heb de telefoon per koerier ontvangen, het nieuwe abonnement is geactiveerd, maar ik heb geen factuur ontvangen om de telefoon te betalen en het verschuldigde bedrag is niet van mijn rekening afgeschreven. Hoe betaal ik voor deze telefoon? Wordt het verschuldigde bedrag automatisch van mijn bankrekening afgeschreven? Ik wil het graag betalen, maar ik weet niet hoe en wanneer

Hoi @Dooman 
Dat wordt op je eerste factuur berekend, het kan zijn de de allereerste factuur te vroeg was om het daar al op te zetten, maar dan komt het op de eerstvolgende wel.
Ik denk niet dat ze je zullen vergeten 😋


😂haha het zou te mooi zijn 🤭🤭 Ik ben meer bang om de eerste betaling te missen 🫣


Het gaat helemaal goed komen @Dooman , je kunt er rustig om slapen.😴
En anders zing ik wel een slaapliedje voor je.


hartelijk dank voor uw antwoord.. nu wacht ik rustig af😴


Hallo @Dooman, de betaling van jouw toestel zal inderdaad middels de reguliere maandelijkse factuur gaan. Zeer waarschijnlijk zal de betaling plaatsvinden op de factuur van de maand fbruari.Â