Skip to main content

Ik heb een Blije Buurt Bonus bon ontvangen van een KPN-medewerker in de bus in Den Bosch op 29 december rond 15:15, als cadeautje omdat we al klant waren (groene enveloppe met de bon en een feesttoeter). Ik heb geprobeerd deze bon te activeren, waarbij ik de gegevens van degene waarvan ik de bon heb ontvangen in moest vullen (dus een medewerker?). Nu krijg ik een mail dat mijn aanvraag is afgekeurd. Graag ontvang ik alsnog een cadeaukaart zoals beloofd door de medewerker.

Hi @raytuk! Ik wil dit graag voor je nakijken. 

Zou je je profiel hiervoor willen invullen? Laat hier weten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je achter die cadeaubon aan! 🙂


Hi @raytuk! Ik wil dit graag voor je nakijken. 

Zou je je profiel hiervoor willen invullen? Laat hier weten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je achter die cadeaubon aan! 🙂

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld.


Hi @raytuk! Ik heb het voor je nagekeken en zie waar het is misgegaan. Het is de bedoeling dat je deze bon samen met iemand deelt die nog geen KPN klant is. Op het moment dat die persoon internet van KPN neemt krijgen jullie beide deze bonus. 

Het ging dus mis op het moment dat je de gegevens van de monteur hebt ingevuld. 

Zoals ik het begrijp heb je de kaart niet meer? Als dit zo is, laat dan weten of je iemand kent die ook graag KPN klant wil worden. Als dat zo is neem ik contact op met de afdeling die over deze actie gaat om te zien of we de actie alsnog in orde kunnen maken. 


Hi @raytuk! Ik heb het voor je nagekeken en zie waar het is misgegaan. Het is de bedoeling dat je deze bon samen met iemand deelt die nog geen KPN klant is. Op het moment dat die persoon internet van KPN neemt krijgen jullie beide deze bonus. 

Het ging dus mis op het moment dat je de gegevens van de monteur hebt ingevuld. 

Zoals ik het begrijp heb je de kaart niet meer? Als dit zo is, laat dan weten of je iemand kent die ook graag KPN klant wil worden. Als dat zo is neem ik contact op met de afdeling die over deze actie gaat om te zien of we de actie alsnog in orde kunnen maken. 

Nee, de kaart heb ik inderdaad niet meer. De kaart is uitgedeeld als cadeau omdat we al een tijdje klant waren. Ik ken niemand die KPN klant wil worden, familieleden zitten al bij KPN. Ik vind het nogal vreemd dat een medewerker die bonnen in het centrum uitdeelt als je er niks aan hebt (tenzij dat je toevallig iemand kent)?


Hi @raytuk! Ik heb het voor je nagekeken en zie waar het is misgegaan. Het is de bedoeling dat je deze bon samen met iemand deelt die nog geen KPN klant is. Op het moment dat die persoon internet van KPN neemt krijgen jullie beide deze bonus. 

Het ging dus mis op het moment dat je de gegevens van de monteur hebt ingevuld. 

Zoals ik het begrijp heb je de kaart niet meer? Als dit zo is, laat dan weten of je iemand kent die ook graag KPN klant wil worden. Als dat zo is neem ik contact op met de afdeling die over deze actie gaat om te zien of we de actie alsnog in orde kunnen maken. 

Nee, de kaart heb ik inderdaad niet meer. De kaart is uitgedeeld als cadeau omdat we al een tijdje klant waren. Ik ken niemand die KPN klant wil worden, familieleden zitten al bij KPN. Ik vind het nogal vreemd dat een medewerker die bonnen in het centrum uitdeelt als je er niks aan hebt (tenzij dat je toevallig iemand kent)?

@Bram_ Is er al een update? 


Wat voor een update verwacht u dan? Bram heeft uitgelegd hoe die kaart werkt. Als u niemand kent die u klant kunt maken van KPN, dan houd het op.


Wat voor een update verwacht u dan? Bram heeft uitgelegd hoe die kaart werkt. Als u niemand kent die u klant kunt maken van KPN, dan houd het op.

Het gaat mij erom dat het wordt uitgedeeld door medewerkers van KPN als cadeau omdat je klant bent. Vervolgens wordt er niks inhoudelijks bij vermeld en blijk je er niks mee te kunnen als je niet iemand kent die niet al KPN heeft. 


Wat voor een update verwacht u dan? Bram heeft uitgelegd hoe die kaart werkt. Als u niemand kent die u klant kunt maken van KPN, dan houd het op.

Het gaat mij erom dat het wordt uitgedeeld door medewerkers van KPN als cadeau omdat je klant bent.

Logisch, want niet-klanten hebben er niets aan.

Vervolgens wordt er niks inhoudelijks bij vermeld en blijk je er niks mee te kunnen als je niet iemand kent die niet al KPN heeft. 

Klopt. Wat moet er verder nog over verteld worden dan? Dacht u echt dat KPN zomaar lukraak kortingsbonnen uit loopt te delen ofzo? Is dat niet een beetje naïef? KPN geeft alleen korting als het daar zelf beter van word. En anders niet.