Skip to main content

Hoe werkt het met het betalen van Spotify via KPN? Komt dat op de factuur voor tv en internet erbij? Op de factuur staat wel + 5€ en dan weer -5€ voor de entertainment korting; hoe werkt dat precies?

Hi @MvG24,

Als je Spotify via internet en tv bij KPN afneemt, staat dit inderdaad op je internetfactuur. Zie jij Spotify actief staat als je in je MijnKPN account kijkt? En kan je er gewoon gebruik van maken en zie je ook een koppeling met KPN terug als je jouw account bekijkt bij Spotify zelf?

Als dat het geval is, staat Spotify van KPN goed actief en hoort dit ook op je factuur te verschijnen. Zie je Spotify daar nu níét op staan, dan gaat er wellicht iets mis in de koppeling tussen onze systemen. Dat kan dan ook verklaren waarom de korting in eerste instantie gegeven is en daarna ook weer in is getrokken. Korting krijgen over iets dat niet daadwerkelijk in rekening is gebracht zou een beetje onhandig zijn 😅

Lukt het je om hier een screenshot te delen van de betreffende factuur, zodat we even mee kunnen kijken? Uiteraard wel met eventuele persoonsgegevens weggepoetst, aangezien de community volledig openbaar is. 


Beste Maja, 

 

Dankjewel voor je vriendelijke reactie. Bijgaand een screenshot. Het abonnement bij Spotify Family is ingegaan op 2 september 2024 en werkt ook (op de spotify website staat dat ons abonnement loopt via KPN), dus denk dat het idd de koppeling is. Ik hoor het graag! 

Mvg, Maarten.

 

 


Ah, ik zie Spotify hier níét op staan, dus het wordt op het moment helemaal niet in rekening gebracht 😱 Je ontvangt de korting nu dus ook niet, omdat er niks is om korting op te geven. 

Zou je jouw gegevens even in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan @MvG24? Dan vraag ik even na of ze voor jou kunnen controleren hoe het zit met de koppeling!


Reageer