Skip to main content

Beste,

 

Als ik het goed begrijp dan wordt het abonnement niet verhoogd met de inflatiecorrectie als deze 3 maanden voor correctie is verlengd met een nieuwe abonnementsvorm. Geldt dit ook bij een mobiel abonnement. In mijn geval mag ik verlengen en heb ik nu onbeperkt mb’s + 150 bel/sms (oude vorm 2022). Als ik nu verleng en kies voor superunlimited zit ik binnen 3 maanden van de inflatiecorrectie. 
 

Mijn vraag is of ik dan in oktober alsnog inflatiecorrectie krijg aangezien ik een bestaande klant ben of dat ik geen inflatiecorrectie hoef te betalen omdat ik een nieuwe abonnementsvorm kies. KPN meldt namelijk twee dingen waar ik dit niet duidelijk aan kan opmaken (zie hieronder).
 

“Als je abonnement vóór 1 juli 2023 is ingegaan, dan geldt de inflatiecorrectie ook voor jou.“ -Veelgestelde vragen over de inflatiecorrectie van mobiel KPN website

“De indexering geldt alleen voor u als u op het moment van indexeren langer dan 3 maanden klant bent.” - Algemene voorwaarden KPN


Met vriendelijke groet,

Kevin

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Hi @Kevs, welkom bij ons.

Voor de inflatiecorrectie over de afgelopen periode (2023/2024) vraag ik je om nog geduld te hebben. Dit wordt nog uitgewerkt. Zodra dat uitgewerkt is gaan wij onze klanten informeren met alle relevante informatie, ook de percentage en de maximale verhoging. Uiteraard zal dit ook op de inflatiepagina op onze website worden geplaatst. 

Voor nu kan ik daar dus nog niets over zeggen. 

 


Reageer