Skip to main content

Ik wil graag het e-mailadres wijzigen waar de facturen naartoe gaan. Ik heb al gebeld en zou erover teruggebeld worden maar dat is nog steeds niet gebeurd. Hoe kan ik het aanpassen?

Hoi @Pp17 
Dat kun je zelf in MijnKPN aanpassen.
Ga naar Service - administratie - alles over administratie - gegevens wijzigen.

Hoi @Pp17, welkom op ons forum! Je kunt deze wijzigen zoals Huistijger hierboven noemt. Als je ondanks dat nog steeds de facturen op een oud mailadres blijft ontvangen kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402. Houd er wel rekening mee dat zo'n wijziging, via je MijnKPN of mijn collega's altijd even kan duren en je de eerste factuur, misschien twee nog op het oude mailadres ontvangt.

Admin: quote geplaatst


Hoi @Pp17, welkom op ons forum! Je kunt deze wijzigen zoals Huistijger hierboven noemt. Als je ondanks dat nog steeds de facturen op een oud mailadres blijft ontvangen kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402. Houd er wel rekening mee dat zo'n wijziging, via je MijnKPN of mijn collega's altijd even kan duren en je de eerste factuur, misschien twee nog op het oude mailadres ontvangt.


Dank je wel @Thomas ik heb contact opgenomen en het is nu (als het goed is) opgelost. Ik heb er in elk geval een bevestiging van gekregen


Ik wil graag het e-mailadres wijzigen waar de facturen naartoe gaan. Ik heb al gebeld en zou erover teruggebeld worden maar dat is nog steeds niet gebeurd. Hoe kan ik het aanpassen?

Stappen gevolgd, maar NERGENS kan ik een emailadres facturen wijzigen (mijn huidig mailadres staat in profiel, facturen gaan nog steeds naar oude mailadres).


Ik bekijk de facturen voortaan wel in de app. Het oude email-adres houdt zsm op te bestaan.

 

Admin: taalgebruik


via de chat gemeld, werd teruggebeld en mailadres zou nu correct verwerkt zijn, mooi opgelost :-)