Skip to main content

internet beveiliging abonnement opzeggen (€ 7,12 per maand). Internet via KPN wordt al meer dan 10 jaar niet meer gebruikt. Het genoemde bedrag wordt echter maandelijks in rekening gebracht. Het abonnement dient nergens meer voor. Hoe kan dit abonnement worden verwijderd c.q. beëindigd?

Graag een oplossing.

Hi @VSBFonds, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Zover ik weet hebben wij geen abonnement voor alleen beveiliging, dat bedrag lijkt meer op een E-mail only abonnement. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook een klantnummer als je dat hebt op de afschriften, dan kan ik met je meekijken. 
 


Hi @VSBFonds, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Zover ik weet hebben wij geen abonnement voor alleen beveiliging, dat bedrag lijkt meer op een E-mail only abonnement. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook een klantnummer als je dat hebt op de afschriften, dan kan ik met je meekijken. 
 

Het ziet er op mij uit als een abonnement van F-Secure welke in KPN XL winkels werd verkocht. Maar het zou inderdaad ook prima e-mail only kunnen zijn.


Informatie omtrent ‘KPN profiel’ is niet mogelijk, daar het abonnement telefoon/internet jaren geleden is beëindigd. De kosten van de virusscanner F Secure zijn nimmer gestopt. De vele pogingen om ook dit onderdeel te beëindigen hebben geen resultaat gehad. De maandelijkse afschrijving bedraagt € 7,12.

Hoe kan e.e.a. vervallen? Een positief bericht zal ons welkom zijn.

 

Admin edit: Klantnummer weggehaald. 


Dit is inderdaad een E-mail only. Als jij geen e-mailadressen meer van KPN gebruikt kun je dit abonnement opzeggen door met ons te bellen. Het gratis nummer is 0800 0402. De collega's daar kunnen dit opzeggen met 1 maandopzegtermijn.