Skip to main content

Ik heb nu een mobiele data abonnament op mijn telefoon maar hij staat op mijn vaders naam en hij betaalt alles, maar is het nog mogelijk om het over te brengen naar mijn naam zodat ik het zelf kan betalen?

Alvast bedankt

Hallo @Rui Correia Borges , dat kan via een contractovername, dat kun je in de lokale KPN-winkel regelen, wel beiden komen inclusief geldige ID.

Zie ook onderstaande link voor meer info:

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

Succes.


Bedankt, maar ik zag op jullie website ook een contract overname gezien dus kan ik het via daar doen? Of moet ik echt naar een kpn winkel gaan?

 


Bedankt, maar ik zag op jullie website ook een contract overname gezien dus kan ik het via daar doen? Of moet ik echt naar een kpn winkel gaan?

 

Hallo @Rui Correia Borges zie daarvoor dus de link die ik stuurde, daar staat het allemaal in.

Succes.


Bedankt, maar ik zag op jullie website ook een contract overname gezien dus kan ik het via daar doen? Of moet ik echt naar een kpn winkel gaan?

 

Een contractovername kun je doorgeven via het online contractovername formulier en in een KPN winkel. Een contractovername is gratis. Snelste manier is via de KPN winkel, dan is het a la minute geregeld. Hou er wel rekening mee dat zowel jij als jouw vader dan gezamenlijk naar de KPN winkel gaan.Â