Skip to main content

27e bestelling geplaatst. 
29e goedkeuring door kredietbank (bewindvoerder) gelijk verstrekt. 
 

hoelang duurt de goedkeuring vanuit kpn? Ik heb begrepen dat dit iets langer kan duren omdat er meerdere partijen tussen zitten, maar is de goedkeuring inmiddels wel verwerkt bij kpn? 
 

Ik ben al jaren klant bij kpn. Verwacht niets geks mbt verlengen. Maar vraag mij af, hoelang zoiets gemiddeld duurt? Want dacht dat het vorige keer minder lang geduurd heeft. 
 

Ik verleng zonder bkr registratie (toestel tot €250 met bijbetaling). 

Hoi @Feromisa90 

Als eerste is jouw aanspreekpunt omtrent jouw bestelling Mobiel.nl, zei houden jouw op de hoogte (per e-mail) omtrent de status en verwerking hiervan.
Voor informatie zou je ze ook even kunnen bellen: 070 - 301 0 301

De doorlooptijd is vaak 5 werkdagen bij de afdeling acceptatie van KPN, voordat een goedkeuring of afwijzing wordt gegeven.
Is het wat drukker op de afdeling acceptatie bij KPN, dan kan het enkele werkdagen langer duren, ook als er meer informatie nodig is i.v.m. je bewindvoering.

De definitieve uitslag, zal dan worden doorgegeven aan Mobiel.nl, die dan vervolgens jouw hiervan op de hoogte stelt.

Ik verwacht dat je eind deze week of begin volgende week het antwoord hierop zult gaan ontvangen, dus nog even geduld uitoefen.


Ah ja! Dankjewel! Ik heb inderdaad contact gehad met mobiel.nl. Ik wacht nog even af!