Skip to main content

hoeveel minder betaal ik per maand als ik tv abonnement opzeg, ik hou dan internet en vast bellen over.

Hallo @van_Altena ,

Dat scheelt minimaal tien euro per maand. 

Het basispakket kost namelijk tien euro per maand voor één ontvanger. Daarnaast betaal je mogelijk vijf euro per maand voor een tweede ontvanger en kun je ook geabonneerd zijn op aanvullende TV-pakketten.  

Wat er minimaal overblijft is 44 euro per maand voor het goedkoopste internet-abonnement. En daarnaast twee euro per maand voor vast bellen. (exclusief gesprekskosten.) 

Daarbij ga ik uit van het huidige KPN-Husselabonnement. Heb je dat nog niet? Dan kun je daar altijd naar toe overstappen. 

De huidige prijzen staan in het schema hieronder: 
 

 


Als je nog een Alles in 1 abonnement hebt zul je eerst naar Hussel moeten. Bij Alles in 1, de naam zegt het al, kan TV er niet apart uit.

Je hebt ook vast bellen. Zonder belonbeperkt* is dat 15 cent per gesprek plus 15 cent per minuut naar NL nummers. En 23 cent naar buitenlandse ook Europa. Dat tikt ook lekker aan.
De bundel van een mobiel is geldig voor alle nummer in en naar de E.U. + V.K., Zwitserland, Andorra. Dus zolang je nog 'bundel’ hebt met de mobiel bellen. 

*de belonbeperkt bundels op de vaste lijn zijn ook hartstikke duur in vergelijk met mobiel.