Skip to main content

goedenavond ,

Mijn vader is 10 augustus op vakantie geweest , Hij kreeg een facturen op gestuurd van 76,50 terwijl hij zijn simkaart die maand uit zijn telefoon heeft gehaald voor dat hij in het buitenland was ,Omdat hij in Turkije een andere simkaart gebruikt. Normaal gesproken betaalt hij 16,29 pm . Wij hebben meerdere keren de klantenservice aan de lijn gehad ,Maar ze gaven steeds aan dat we het bedrag moesten betalen. Wij willen heel graag dat dit opgelost word , En wij gaan er niet mee akkoord dat we zo´n hoge bedrag moeten betalen terwijl mijn vader het internet niet heeft verbruikt. 

Hallo @nejla op de specificatie van de factuur kun je zien wanneer het verbruikt is, is het niet door je vader dan misschien door iemand anders die ook de beschikking over die telefoon heeft.

 

 


Kan jij hier eens een screenshot plaatsen van alleen de kostenspecificatie op de tweede pagina van die factuur?

Uiteraard wel persoonlijke informatie wegpoetsen.


Hoi @nejla .  Dat is een nare verassing. Zeker als er (zoals ik het lees) van tevoren over is nagedacht om dit te voorkomen.

Toch heb ik nog nooit meegemaakt dat verbruik uit het niets op een factuur komt te staan.

We hebben echt dat overzicht nodig. Dan kun je zien welke tijdstippen er aan het verbruik gekoppeld zijn. En is het een kwestie van het zaken uitsluiten.Â