Skip to main content

Ik had vandaag gebeld naar aanleiding van ontbreken van de korting die ik zou krijgen met meerdere abonnementen.

vervolgens via internet de klantenservice gebeld 8 minuten in de wacht gestaan en vervolgens moest ik een ander nummer bellen.

het is wel opgelost maar dat geintje gaat mij €9,53 kosten ik vind dat wel absurd.

 

groet, Patrizio Aresu

Hallo @Patrizio , dan heb je een duur doorschakelnummer van Google geplukt.

KPN is gewoon gratis bereikbaar via 0800 0402.

KPN valt in dezen dus niets te verwijten.

 


Nou als ik klantenservice kpn google en kom dan op zo een nummer vind ik dat wel te verwijten. En als ik voor 1 minuut spreken zoveel moet betalen vind ik al helemaal schandalig.

 


Dat zijn inderdaad de dure belbedrijven.  Helaas is daar niets aan te doen.


Voordat u doorverbonden wordt naar het juiste nummer krijg je te horen hoe duur het per minuut kost. Meestal is dit €1 per minuut. Mijn advies is dan ook om altijd op de site van het bedrijf te kijken dient probeert te bellen. Dan had u zoals JanD aangeeft bij 0800-0402 uit gekomen. 
 

Dit soort belbedrijven betalen aan Google om bovenaan te staan doormiddel van advertentie’s. KPN kan hier helaas niks aan doen.


Betaald doorschakelen naar gratis 0800 nummers mag niet meer sinds 16 dec 2022.

Het nieuwe verdienmodel van dat soort bedrijven is blijkbaar om nu bij het belbedrijf zelf een wachtrij te creëren en je daarna zelf het juiste gratis nummer te laten bellen.
 


Betaald doorschakelen naar gratis 0800 nummers mag niet meer sinds 16 dec 2022.

Het nieuwe verdienmodel van dat soort bedrijven is blijkbaar om nu bij het belbedrijf zelf een wachtrij te creëren en je daarna zelf het juiste gratis nummer te laten bellen.
 

Echt bizar, hoe durf je voor zo’n bedrijf te werken zou ik zeggen.


Het is dus een grote zwendelarij van externe bedrijven. Wist niet van dat fenomeen af.

wat een stelletje &€)(()€€!!!! 


wat een stelletje &€)(()€€!!!! 

Het aanroepen van hogere geesten gaat je ook niet redden😎