Skip to main content

Kan iemand mij vertellen waarom ik als KPN klant 20 euro betaal voor 2 GB terwijl KPN nieuwe klanten voor datzelfde bedrag een aanbieding van 10 GB doet?

Omdat u waarschijnlijk een heel oud abonnement heeft. Wanneer heeft u dat abonnement afgesloten? 


Aantal jaar geleden, wel net een wijziging gedaan. Het feit dat je dan dit aanbod niet krijgt daar gaat het mij meer om. En dat je KPN niet kunt mailen maar dat terzijde.


Als u het abonnement verlengt kunt u afsluiten voor dezelfde prijzen als dat nieuwe moeten klanten moeten betalen.


Nou, het bewuste 10GB abonnement kan ik niet kiezen als ik wil verlengen. 


Nou, het bewuste 10GB abonnement kan ik niet kiezen als ik wil verlengen. 

Dat moet. Iemand die verlengt krijgt hetzelfde aanbod als een nieuwe klant. Kunt u een schermafdruk plaatsen van wat u ziet als u wilt verlengen? 


Nou, het bewuste 10GB abonnement kan ik niet kiezen als ik wil verlengen. 

Dat moet. Iemand die verlengt krijgt hetzelfde aanbod als een nieuwe klant. Kunt u een schermafdruk plaatsen van wat u ziet als u wilt verlengen? 

Hallo @Nick83 het aanbod voor nieuwe klanten wijkt af van dat voor bestaande klanten, ik kan bijvoorbeeld niet kiezen voor een 3gb abo, een  nieuwe klant wel, maar een nieuwe klant kan niet kiezen voor een 2gb abo en ik wel.

CC @Sannet 


@JanD als u het bestaande abonnement aanpast, dan klopt dat. Dan is het aanbod anders. Maar bij verlengen zou het hetzelfde moeten zijn. 

Verlengen en aanpassen zijn 2 verschillende dingen hé?


Hi @Sannet, welkom op het forum. 

Nou, het bewuste 10GB abonnement kan ik niet kiezen als ik wil verlengen. 

Dat moet. Iemand die verlengt krijgt hetzelfde aanbod als een nieuwe klant. Kunt u een schermafdruk plaatsen van wat u ziet als u wilt verlengen? 

Dit klopt inderdaad, ik vermoed dat jij dan kijkt naar abonnement wijzigen. Op onze website kun je verlengen, dit betekent wel dat je een nieuw contract aangaat voor 1 of 2 jaar. Zie je daar de optie wel?Â