Skip to main content

Ik blijf facturen ontvangen van €59,99. Maar ik had 5 september 2022 al de TV + extra ontvanger stopgezet. Hier heb ik ook een bevestigingsmail over ontvang. Hierdoor zou de factuur sindsdien €44,99 moeten bedragen.

Waarom blijft de factuur €59,99?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @YDS2310, wanneer had je de extra tv-ontvanger precies opgezegd? Je noemt 2022, maar toen was de TV+ ontvanger nog helemaal niet beschikbaar. Was het een andere ontvanger of was het in 2023?

De bevestiging die je noemt, staat daar ook op per welke datum de tv-ontvanger stopt? Het zou kunnen dat de datum waarop die stond en de factuur daarna elkaar net gemist hebben (als je 2023 bedoelt).

Kan je er iets meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch te vertellen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


@Jasper Hi Jasper! Dank voor je antwoord. Ik heb zojuist met een medewerker gesproken en het was een fout aan de kant van KPN dus het wordt gecrediteerd. Bedankt voor je hulp :)


Dat is goed om te lezen @YDS2310, fijn om te lezen dat het is opgepakt! Ik ga er vanuit dat het daarmee goed komt 🙂