Skip to main content

Vanaf deze maand heb ik een hogere factuur. Het lijkt erop dat dit niet klopt aangezien er 11 maanden met gereduceerd tarief zijn gefactureerd (en niet 12 zoals je zou verwachten in geval van jaarkorting oid)

 

klantnummer ***

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

U betaalt vooruit. Heeft u het aantal maanden echt goed geteld?


Dank voor u bericht! Dat zal ik doen! Weet trouwens niet zeker of de actie 12 maanden of 18 maanden betrof. Kunt u dat zien (ik zie dat het klantnummer is weggehaald in bovenstaand bericht)?


Dank voor u bericht! Dat zal ik doen! Weet trouwens niet zeker of de actie 12 maanden of 18 maanden betrof. Kunt u dat zien (ik zie dat het klantnummer is weggehaald in bovenstaand bericht)?

Het klantnummer hoort om privacyredenen niet in een openbaar forum, dit om misbruik door derden te voorkomen @Wijziging factuurkosten 

In je eigen correspondentie, je contract dus, kun je precies zien wat er toentertijd met je is afgesproken, dat staat allemaal zwart-op-wit.

 


Beste @Wijziging factuurkosten, welkom! Het klopt helemaal wat N.N. zegt: je betaalt vooruit, dus het is goed om de facturen even na te lopen. Je kunt in de MijnKPN app tot 20 maanden terugkijken. Daarnaast is het contract je destijds gemaild en daar moet zeker in staan hoeveel maanden korting je hebt. 
Mocht je er toch niet uitkomen en willen dat er een collega meekijkt, bel dan gerust even met 0800-0402!


Reageer