Skip to main content

Ik ben al meer dan vijftig jaar abonnee bij KPN, internet, 2 vaste telefoonaansluitingen, 3 mobiele abonnementen en nog steeds tot tevredenheid. Echter, ik krijg steeds minder voor meer geld bij KPN. Ik kijk graag voetbal. Vroeger werd dat uitgezonden op een van de Nederlandse publieke of commerciĆ«le zenders maar dat is voorbij. Toegegeven, ook niet alle eredivisie wedstrijden werden integraal uitgezonden; die zijn sinds een paar jaar ā€˜te koopā€™ bij ESPN.Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Maar nu moeten de Europese wedstrijden ook gekocht worden! En bij jullie grootste concurrent! Om voetbal te kunnen kijken betaal ik dus maandelijks , via KPN, ā‚¬ 13 aan ESPN en ā‚¬ 17 aan Ziggo.Ā 

De prijs van een KPN abonnement gaat per 1 oktober 2024 weer omhoog maar ik krijg, zoals gezegd, veel minder. Om hetzelfde als vroeger te kunnen zien kost dus me ā‚¬ 30 per maand meer!

Daarom mijn verzoek; KPN, doe iets aan je prijs en/of compenseer het mindere dat jullie aanbieden?

Ā 

Ā 

Ā 

Je kunt ook je thuisabo en je mobiele abo eens tegen het licht houden en kijken of er wat opties uit kunnen die je toch nooit meer gebruikt of een lagere internetsnelheid omdat je die hogere snelheid in de praktijk toch niet nodig hebt enz. enz.

Vergelijk jouw pakket eens met het pakket dat KPN nu aanbiedt, doe een pseudo-bestelling en leg e.e.a. naast elkaar voor een vergelijk @Henschel10Ā 

Succes.

Ā 

Per 1 oktober verhoogt KPN de prijzen van de mobiele abonnementen. Die hebben niets met voetbal te maken.

Dat er steeds meer voetbal verhuist naar betaalde zenders en apps kan KPN niets aan doen. KPN bespaard daar ook niets mee. Dus er is geen reden dat KPN de prijzen verlagen.

Welk abonnement heeft u? Misschien is het zinvol om over te stappen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dat kan voordeliger zijn.

De 'kale' abonnementsprijs is bij elke nieuwe propositie alleen maar lager geworden.Ā 

Een paar jaar geleden 50 Mbps voor ā‚¬ 55.

Nu 100 Mbps voor ā‚¬ 42,50.

Pluspakket is in de huidige propositie ā‚¬ 6,95. Dat was ā‚¬ 9,95.

Echter is voor gewone zenders sport gewoon te duur geworden. Wat dat betreft welkom in deĀ huidige tijd.Ā 

Dus kpn gaat basispakket en pluspakket niet (verder) verlagen. Voor deĀ premiumĀ pakketten heeft kpn niet veel keuze. Dat hangt van de inkoop af. En voor Ziggo Sport moest er uitgerekend onlangs een nieuw contract afgesloten. Helaas is kpn daardoor nu het duurste met Ziggo Sport.Ā 

Maar ja. Met espn is kpn dan weer ā‚¬ 3 goedkoper dan Ziggo. Dus als je beide hebt is kpn weer ietsje minder duur dan provider Ziggo.Ā 

Vaste telefoon is ook prijzig. En dan nog 2. Hoge kosten per minuut. En ā‚¬ 2 + ā‚¬ 2,50 abonnement per maand.Ā 

Hallo @Henschel10Ā ,

Ā 

Ā Ā Maar nu moeten de Europese wedstrijden ook gekocht worden! En bij jullie grootste concurrent!

Ā 

Dat is alleen als je alle wedstrijden wilt zien. Van de Nederlandse clubs kun je via internet gratis de wedstrijden bekijken:

Ā 

De wedstrijden van de Nederlandse clubs en de finales volg je gratis met de Ziggo GO app. Wil je alle wedstrijden zien, zet jeĀ Ziggo SportĀ Totaal gemakkelijk aan via de MijnKPN app.Ā 

Ā 

Hoe kijk je naar de wedstrijden in het Europees voetbal?

Alleen interesse in je eigen Nederlandse club en finales? Stream gratis met Ziggo Sport Free via de Ziggo GO app.

āœ…Alle wedstrijden van Nederlandse clubs Ć©n de finales
āœ…Korte voor- en nabeschouwingen
āœ…Ook op je KPN TV+ ontvanger te kijken

Meld je gratis aan

Ā 

bron :Ā 

Ā 

Ā 

De prijs van een KPN abonnement gaat per 1 oktober 2024 weer omhoog maar ik krijg, zoals gezegd, veel minder.

Ā 

Dat is alleen voor jouw mobiele abonnementen, het internet, TV en vast bellen abonnement is in juli 2024 verhoogd.Ā 

Ā 

IEn bij jullie grootste concurrent! Om voetbal te kunnen kijken betaal ik dus maandelijks , via KPN, ā‚¬ 13 aan ESPN

Ā 

De zender ESPN (1) zit gratis in het Basispakket. Hierdoor kan ik ongeveer een derde van de wedstrijden van mijn favoriete club zien als ik dat zou willen. Wil je alles zien dan betaal je inderdaad extra voor het ESPN-pakket. Dat kan overigens al voor ā‚¬ 9,99 als je (zoals jij ) een mobiel abonnement hebt bij KPN. Je kunt namelijk op Ć©Ć©n entertainmentpakket een korting krijgen van vijf euro per maand.Ā 

Ā 

Je kunt jouw abonnement verder goedkoper maken door te verlengen. Je moet dan wel contractvrijĀ zijn.Ā 

Dat kan telefonisch viaĀ 0800-0402. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.Ā 

Voor de volledigheid: Hier vindĀ je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:Ā 

Ā 

De huidige prijzen en mogelijkheden vindĀ je in dit overzicht:Ā 

Reageer