Skip to main content

ook ik heb een storing langer dan 3 dagen, namelijk 6. Mijn Simpel factuur is 30 hoger uitgevallen doordat ik over mijn bundel ben gegaan. Telefoniste zegt dat ze de vergoeding niet in gang kan zetten.  Met de 7 euro die KPN aanbiedt kom ik natuurlijk niet uit. Wat kan ik nog doen om gecompenseerd te worden. In het vergoeding menu kan ik max een storing van 3 dagen aangeven.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Jetjevanloon, welkom hier.

Een storing is nooit fijn. Zeker 6 dagen niet. Dat is wel het enige wat ik kan vergoeden. De tijd zonder diensten. Ik kan jouw mobiele factuur van een ander provider niet vergoeden. Is niet volgens de richtlijnen. 

Mocht de vergoeding voor de tijd zonder diensten nog niet zijn doorgevoerd, dan hoor ik dat graag van je. 


Hi Bart, nee de vergoeding voor tijd zonder diensten is nog niet in gang gezet. Wil je dit alsnog in orde maken? Je kunt precies zien wanneer internet dagen is uitgevallen in mijn account en wanneer de monteur is geweest. Ik heb de correspondentie helaas niet meer maar dat moet ergens half juli zijn geweest. Dit is mijn klantnummer: 9090451619

 

In het standaard vergoeding menu kom ik niet verder en met 7 euro vergoeding kom ik natuurlijk niet uit.

Bedankt voor een passende oplossing 

 


Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan zal ik de vergoeding in orde maken. 


Hi Bart,

 

Ik probeer een afbeelding van mijn ingevulde profiel mee te sturen maar zie ‘m niet terug in dit bericht. Hoe dan ook: mijn profiel in mijn kpn was al ingevuld. Heb je nog aanvullende gegevens nodig?

Dit is mijn klantnummer: *************

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Jetjevanloon Wanneer je op het onderstaande linkje klikt kom je uit bij jouw KPN Forum profiel. Vergeet niet om na het invullen van jouw gegevens onderaan de pagina op “Sla wijzigingen op” te klikken

 

KPN Forum Profiel


hey Vikash,

 

ok dank je wel dit is gedaan. En nu? ontvang ik de vergoeding automatisch?


hey Vikash,

 

ok dank je wel dit is gedaan. En nu? ontvang ik de vergoeding automatisch?
 

Ik zie in mijn mail dat ik een nieuw bericht zou moeten hebben ontvangen op het platform maar zie nog geen nieuws. mijn profiel is ingevuld. Kun je me antwoord geven op bovenstaande vraag?

 

groet, Mirjam 


Hi @Jetjevanloon! Ik heb even naar de situatie gekeken en heb nieuws!

De vergoeding is inderdaad niet voor alle dagen doorgerekend. De vergoeding die is ingediend was voor 3 dagen. Ik heb ook de vergoeding voor de overige dagen in het systeem gezet. 

Zoals ik het zie moet die nog net met de volgende factuur mee kunnen. 🙂


Hey Bram,

 

dat was een lange weg maar gelukkig nu opgelost. Ik heb meer dan €35,00 extra kosten gemaakt dat zie je in de bijlage van Simpel welke ik eerder meestuurde.

bedankt voor de verrekening ik zie het graag terug op de volgende factuur. Wat is het bedrag van de vergoeding dan precies?


goed opgelost, je kunt deze case -nadat ik antwoord heb- wat mij betreft sluiten.

 

groet, Mirjam