Skip to main content

Ik heb twee weken geleden een Huawei speaker besteld voor 9,99 (met verzendkosten er bovenop). Na twee weken niks gehoord te hebben heb ik contact gehad met de carrier (Ceva). Zij vertelde mij dat de koop is geannuleerd ivm een fout met de voorraad en dat ik geld teruggestort krijg.

 

Echter heb ik recht op een speaker en wil dan ook beroep doen op een dekkingskoop. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice maar niemand wist waar ik met deze vraag terecht moest.

Kan iemand mij helpen?

 

Groetjes Yannick

 

P.S. Voor mijn telefoonnummer kunt u mij een berichtje sturen.

Kan iemand mij helpen!? @Kpn 


Hoi @Yannick12345. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze bestelling is geannuleerd. Ik kan mij voorstellen dat je deze speaker alsnog wil ontvangen voor dit bedrag. Ik heb deze vraag intern doorgezet. Ik hoop dat er toch een mogelijkheid is om deze bestelling door te laten gaan, maar ik kan je daar geen garantie op geven. Zodra ik meer informatie heb kom ik er op terug. 🤞🏽


Bedankt voor je reactie! Ik wacht het af.. :)


@Yannick12345 Ik heb zelf helaas nog geen reactie ontvangen, maar heb jij misschien zelf al een reactie ontvangen vanuit KPN hierover?  


@Yannick12345 Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat er inmiddels al contact met jou is opgenomen.