Skip to main content

Goedendag,

Na een bestelling van een KPN sim only abonnement wordt de sim naar het huisadres opgestuurd.

De eerste envelop was na 6 dagen nog niet via de post geleverd, dus een nieuwe besteld, deze was vandaag 4 dagen na de bestelling nog niet geleverd, ik woon op nummer 25A en ben bij nummer 25 gaan vragen, daar waren 2 enveloppen geleverd maar met als huisnummer 25 als addressering, dus correct aangeleverd door Post NL. In mijn KPN staat het juiste adres en huisnummer 25A, kennelijk valt de extensie A weg tijdens het geautomatiseerde bestel en lever proces voor een nieuwe sim.

 

Met vriendelijke groet,

Marijn Sijberden  

Goedemiddag @msij, welkom hier op onze community en bedankt voor je bericht :)

Hier heb ik ook niet meteen een verklaring voor. De optie die je in je laatste zin oppert, kan ik niet uitsluiten maar heb het eerlijk gezegd niet eerder meegemaakt. In eerste instantie zou ik je willen adviseren om morgen eens contact op te nemen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Dan kunnen zij eens in de systemen kijken of daar wellicht onregelmatigheden zijn. Laat je ons hier weten wat daar uit is gekomen?


Beste Jan, van KPN, morgen zal ik de helpdesk bellen hoe het met mijn adres extentie zit. Ondertussen krijg ik zojuist een email binnen met als gevolg van de onjuist bezorgde post namelijk een Definitieve afwijzing overstapverzoek (ordernummer 1044526539) met als rede: U hebt vorige week een nieuw Mobiel abonnement besteld bij ons. Daarbij hebt u aangegeven dat u uw huidige en actieve mobiele nummer wilt behouden. We hebben u een paar keer gevraagd om aanvullende gegevens. Maar die hebben we nog niet ontvangen. 

Dat schiet lekker op zo,…

 

Groet, Marijn


Beste Jan, van KPN, morgen zal ik de helpdesk bellen hoe het met mijn adres extentie zit. Ondertussen krijg ik zojuist een email binnen met als gevolg van de onjuist bezorgde post namelijk een Definitieve afwijzing overstapverzoek (ordernummer 1044526539) met als rede: U hebt vorige week een nieuw Mobiel abonnement besteld bij ons. Daarbij hebt u aangegeven dat u uw huidige en actieve mobiele nummer wilt behouden. We hebben u een paar keer gevraagd om aanvullende gegevens. Maar die hebben we nog niet ontvangen. 

Dat schiet lekker op zo,…

 

Groet, Marijn

Top, laat je me weten wat daar precies uit is gekomen @msij? De e-mail die je hebt ontvangen kan ik ook niet meteen plaatsen. 


Beste Jan, van KPN, 

Bij contact via de helpdesk, blijkt dat er een bericht met een optie tot annuleren van de bestelling van de nieuwe SIM naar mij is verzonden voorafgaand aan de afwijzing van het nummerbehoud. Dit kan, en is alsnog aangevraag en na bevestigd per 4 April. Door deze toestand zit ik wel een maand met een dubbel abonnement waar ik natuurlijk niet blij mee ben en ook niets aan had kunnen doen. De foutieve adressering is waarshijnlijk afkomstig van een 2e account met huisnummer 25 ipv 25A, terwijl in mijn KPN het nummer 25A staat en de afgelopen jaren de KPN post op dit adres heb ontvangen. Middels het aanmaken van een klacht kan ik wellicht de dubbele abonnementskosten vergoed krijgen. Overigens was de helpdeskmedewerker zeer kundig, vriendelijk en behulpzaam.


Beste Jan, van KPN, 

Bij contact via de helpdesk, blijkt dat er een bericht met een optie tot annuleren van de bestelling van de nieuwe SIM naar mij is verzonden voorafgaand aan de afwijzing van het nummerbehoud. Dit kan, en is alsnog aangevraag en na bevestigd per 4 April. Door deze toestand zit ik wel een maand met een dubbel abonnement waar ik natuurlijk niet blij mee ben en ook niets aan had kunnen doen. De foutieve adressering is waarshijnlijk afkomstig van een 2e account met huisnummer 25 ipv 25A, terwijl in mijn KPN het nummer 25A staat en de afgelopen jaren de KPN post op dit adres heb ontvangen. Middels het aanmaken van een klacht kan ik wellicht de dubbele abonnementskosten vergoed krijgen. Overigens was de helpdeskmedewerker zeer kundig, vriendelijk en behulpzaam.

Bedankt voor de terugkoppeling @msij!

Goed om te lezen dat je hier een klacht over hebt ingediend. Mijn collega's van de klachtenafhandeling zullen binnen 10 werkdagen nadat je de klacht hebt ingediend contact met jou opnemen om samen tot een oplossing te komen. Wacht dat even af maar ik verwacht dat jullie daar wel uit gaan komen :)


Beste Jan van KPN, vandaag een verrassing van KPN, factuur van € 25,00 voor het tijdelijke nummer, omdat nummerbehoud was afgewezen, dit is vreemd want mijn bestelling voor een abonnement van €16,00 is aangemaakt en zoals hieronder is bevestigd!

 Prijsoverzicht
Kijk voor een uitgebreid overzicht van uw bestelling met nummer S5000337 in de bijlage Prijsoverzicht bestelling. Daar vindt u ook de eventuele voordelen die u krijgt.

  Per maand Eenmalig
Mobiel € 16,00 € 0,00

Beste Jan van KPN, vandaag een verrassing van KPN, factuur van € 25,00 voor het tijdelijke nummer, omdat nummerbehoud was afgewezen, dit is vreemd want mijn bestelling voor een abonnement van €16,00 is aangemaakt en zoals hieronder is bevestigd!

 Prijsoverzicht
Kijk voor een uitgebreid overzicht van uw bestelling met nummer S5000337 in de bijlage Prijsoverzicht bestelling. Daar vindt u ook de eventuele voordelen die u krijgt.

  Per maand Eenmalig
Mobiel € 16,00 € 0,00

Hoi @msij , dat zijn geen leuke verrassingen 😞 Omdat er al een klacht loopt, wil ik je vragen om dit ook aan te kaarten bij de klachtenbehandelaars zodra zij contact met je opnemen!