Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb voor mijn vrouw een mobiel abonnement aangevraagd (afgelopen november) en deze is inmiddels actief. Echter zie ik nu op de eerste factuur de korting van 7,50 euro niet verwerkt (we hebben meerdere mobiele abonnementen en vast internet/TV/bellen op ons adres) is.

Kunt u dit even uitzoeken ?

Bedankt.

Groeten,

Michel Latour

Hallo @OCS ,

Dan lijkt het erop dat je de 7,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Krijg je een melding te zien dat de aanvraag al verwerkt is? Dan wordt de korting zichtbaar op de volgende factuur. 


Hallo @Noordzee ,

Ik heb me zeker wel aangemeld voor KPN-Hussel, heb daar toentertijd ook bevestiging van ontvangen. De korting stond ook al wel vermeld bij de abonnement gegevens, maar ergens is dit niet op de factuur gekomen. 

Enig idee ?

Ik hoor het graag.

Bedankt.

 

Groeten,

Michel


Ik verwacht dat de aanvraag net te laat is verwerkt voor deze factuur en dat het op de volgende factuur wel zichtbaar is. 


Dat zou inderdaad kunnen, Ik wacht de volgende factuur wel af, komt vast goed.

Bedankt voor je input.