Skip to main content

Beste KPN, 

Eind augustus 2022 heb ik mijn hussel abonnement gewijzigd naar onbeperkt data/bellen/SMS. In de mail van 1 september jl schrijven jullie dat ik een extra korting van €7,50 zal ontvangen. Echter in de factuur van september is deze korting niet verwerkt. Op mijnKPN staat dat de kosten voor mijn abonnement €25,49 bedragen, factuur bedraagt echter €32,99. Verschil €7,50.

Graag verzoek ik u alsnog de extra korting te verrekenen.

Ik hoor graag van u

Mvgr. Irma Gross

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt gorigineel topic]

Welkom op het forum @Husselkorting niet op factuur

De factuur wordt in sommige gevallen opgemaakt voordat de korting op het abonnement is gezet. Dit gebeurt dan een paar dagen later. Als dit het geval is krijg je op de volgende factuur met terugwerkende kracht alsnog de korting. 

Zou je willen bevestigen dat de korting wel goed staat nu? Dit kan je zien door in de KPN ID app rechtsonderin te klikken op “Profiel”. Vanuit daar ga je naar “Abonnementen” en “Voordelen bekijken”. Daar zie je of de voordelen goed staan. En vanaf welke datum.

Als daar staat dat je voordelen krijgt vanaf eind augustus is er geen reden om zorgen te maken. 🙂


Dank voor je bericht. Ik heb gekeken bij mijn voordelen in KPN ID. Daar staat idd de korting van €7,50 vermeld. De datum vanaf wanneer de korting ingaat, zie ik niet staan. Ik ga er vanuit dat de korting met terugwerkende kracht in de volgende factuur verrekend wordt. 🙏


@Husselkorting niet op factuur ik snap goed dat het even schrikken was. Maar gelukkig was het al opgelost!

Ik sluit het topic voor je. 🙂