Skip to main content

Inmiddels 3 keer contact met KPN gehad de afgelopen maanden over de husselkorting waar ik sinds april 2022 recht op heb en die niet verrekend wordt…. . De laatste keer werd uitgebreid beloofd dat het nu echt geregeld zou worden, inmiddels weer een week of 6 verder en niets vernomen van KPN. Graag zsm regelen, we zijn nu zo'n 10 maanden verder.

Hoi @MarkHFA, welkom bij ons op het forum. Het activeren van de korting gaat niet makkelijk begrijp ik. Ik kan er verder weinig over zien of zeggen, aangezien er geen gegevens op je profiel staan. Heb je er inmiddels duidelijkheid over gekregen?


Goedemorgen, na maanden wachten krijg ik nu eindelijk de korting, alleen kan de korting van de afgelopen maanden niet volledig verrekend worden… . Maximaal 3 maanden en uit een soort van coulance (...) zijn het 6 maanden geworden. Verder kon het niet terug was de mededeling! Dus als KPN een maand of 5 a 6 niet reageert, krijg je de korting over de laatste 10 maanden helaas niet volledig verrekend.


Nog maar weer een keer gebeld met de mededeling dat ik een klacht wilde indienen (zoals geadviseerd door een medewerker van KPN zelf) en krijg nu toch ook die eerdere maanden restitutie; opgelost dus!