Skip to main content

Geachte mevrouw/heer,

Het is mij opgevallen dat het Hussel voordeel komt te vervallen zodra ik de gratis periode van Film1 wil uitzetten. Daardoor gaan mijn abonnementskosten van 60,72 euro naar 65,72 euro. Omdat ik dit verschil tegenkwam heb ik de wijziging nog niet doorgevoerd.

Mijn vraag: Waarom wordt mijn abonnement daardoor duurder?

Alvast dank voor uw antwoord.

Vriendelijke groet,

Henri

Die €5 voordeel noemt men entertainment voordeel. Die korting krijgt u bij afname van bepaalde zenderpakketten zoals ESPN, Ziggo Sports, Spotify en Film1. Neemt u geen van deze pakketten af dan vervalt het voordeel. Schakelt u dit weer in, dan krijgt u de korting weer. U heeft even mazzel gehad met het feit dat Film1 gratis was en de korting toch gegeven werd. 


De korting is van toepassing op mijn Netflix standaard abonnement. Dit als ik als eerste genomen.

Later heb ik Film1 erbij genomen omdat deze 3 maanden gratis is.

U geeft zelf al aan dat Film1 gratis is (3 maanden). Dus hier zit helemaal geen korting op. Dus heb ik ook geen mazzel gehad.

Ik heb nog even een test gedaan om Spotify (zogenaamd) te nemen. Dan gaat het abonnement met 15 euro omhoog. Dus ergens klopt er iets niet.

Hopelijk komt u eruit, met wat er nu precies aan de hand is.

Elke wijziging betekent nu 5 euro duurder uit. 


De entertainmentkorting krijg je maar 1 x. Dus ook als heb je 3 entertainmentpakketten, dan nog krijg je maar 1malig 5 euro korting.

Als bij u de 5 euro entertainmentkorting vervalt bij het uitzetten van Film1, terwijl u nog wel Netflix heeft, dan is dat gewoon fout. 

Ik zou zeggen: gewoon Film1 uitzetten en de factuur afwachten. Is het daarop fout, dan aan de bel trekken.


Goedemorgen @TerriHenri, dan gaat er iets niet goed in MijnKPN. Als ik namelijk jouw abonnement erbij pak, en Film1 voor je verwijder blijft de entertainmentkorting namelijk wel zichtbaar en blijft jouw abonnement op €60,72 staan. In dit geval kan dus de wijziging doorgevoerd worden via de klantenservice en blijft de korting behouden. 


Kan het niet zijn dat het winkelmandje de “zonder kortingenprijs” weergeeft. Net als je contractbevestiging zonder de voordelen?