Skip to main content

Hallo KPN,

Ik had voorheen een 50GB iCloud omgeving welke ik via KPN Pay heb ingesteld op betalen via de KPN factuur. Dit ging altijd goed.

Intussen heb ik moeten upgraden naar een 200GB plan van Apple iCloud en nu heeft het probleem zich voorgedaan dat dit niet meer op mijn KPN factuur zichtbaar is.

Ik heb opnieuw alle instellingen op mijn iPhone nagelopen en dit staat nog steeds correct “betalen via mobiele telefoon”. Hoe kan ik met dit probleem geholpen worden? 

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

René

Goedemorgen @René de Bruin 1984 en welkom hier op ons forum :)

Om heel eerlijk te zijn, heb ik hier zo geen verklaring voor. Mijn eerste advies zou zijn om eens contact op te nemen met onze collega's van de afdeling 'Collections'. Ik ben er bij zeker van dat zij je vraag wel kunnen beantwoorden! Je kunt ze van 8.00 tot 17.00 bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken. Laat je ons weten wat hier uit is gekomen?


@JanZ_ Mag ik allereerst eerlijk en daarmee ontzettend gefrustreerd zijn? Het is voor mij ongelovelijk hoe het kan zijn dat het onmogelijk is voor KPN om mij hierin te helpen. Ik heb meerdere malen pogingen gedaan en intussen ben ik de tel kwijt qua aantal uur wat ik aan KPN klantenservice, Collections heb verspeeld. Intussen nog steeds met dit probleem waarin ik dus NIET geholpen kan worden. Op dit moment van schrijven zit ik opnieuw op 49 minuten met KPN aan de lijn zonder ook maar één stap verder te zijn. NIET TE GELOVEN


@JanZ_ Mag ik allereerst eerlijk en daarmee ontzettend gefrustreerd zijn? Het is voor mij ongelovelijk hoe het kan zijn dat het onmogelijk is voor KPN om mij hierin te helpen. Ik heb meerdere malen pogingen gedaan en intussen ben ik de tel kwijt qua aantal uur wat ik aan KPN klantenservice, Collections heb verspeeld. Intussen nog steeds met dit probleem waarin ik dus NIET geholpen kan worden. Op dit moment van schrijven zit ik opnieuw op 49 minuten met KPN aan de lijn zonder ook maar één stap verder te zijn. NIET TE GELOVEN

Dat mag zeker @René de Bruin 1984 want na het lezen van je laatste bericht kan ik mij heel goed voorstellen dat je inmiddels ontzettend gefrustreerd bent! Heel eerlijk, dat zou ik zelf ook zijn. Omdat het om een vrij specifieke kwestie gaat, leek bellen met collections mij de beste weg om hier te bewandelen. Maar ik begrijp je frustratie. Laat je me weten of deze poging toch nog iets heeft opgeleverd? Indien nodig pak ik het graag verder op om te kijken of ik voor je kan achterhalen waar het fout gaat. Houd er wel rekening mee dat dit pas in de loop van volgende week zal zijn omdat ik straks een paar dagen afwezig ben. 


Ik heb uiteindelijk met Edwin van Collections kunnen spreken. Edwin heeft mij helder kunnen uitleggen dat Collections niet het ‘juiste adres’ is voor dit probleem. Het komt erop neer dat ik opnieuw met Apple in conclaaf moet. Dit ga ik dus ook doen. Collections is namelijk een uitvoerend orgaan o.b.v. betalingsinput wat vanuit Apple komt, dus het probleem moet toch echt daar liggen (hoewel Apple hier anders over denkt). Nogmaals dank aan Edwin van Collections die mij de context hierin heeft kunnen verduidelijken. 


Ik heb uiteindelijk met Edwin van Collections kunnen spreken. Edwin heeft mij helder kunnen uitleggen dat Collections niet het ‘juiste adres’ is voor dit probleem. Het komt erop neer dat ik opnieuw met Apple in conclaaf moet. Dit ga ik dus ook doen. Collections is namelijk een uitvoerend orgaan o.b.v. betalingsinput wat vanuit Apple komt, dus het probleem moet toch echt daar liggen (hoewel Apple hier anders over denkt). Nogmaals dank aan Edwin van Collections die mij de context hierin heeft kunnen verduidelijken. 

Dankjewel voor de duidelijke en uitgebreide terugkoppeling @René de Bruin 1984 :)

Fijn dat mijn collega van Collections je van een duidelijke uitleg heeft kunnen voorzien. Hopelijk heb je inmiddels contact gehad met Apple en is het probleem verholpen!