Skip to main content

heb betaald en zou mtþþþet 2 uur aangea

sloten zijn..niet dus ....wel betalen maar geen tv ..digitenne .....en waarom niet aangesloten.. wel.boete.s betalen maar optijd aansluiten ho maar 

Hoi @bettytakooo 
De vraag is hoe je hebt betaald?
Via een Ideal-link in een email off sms van de KPN
Of gewoon via een bankoverschrijving of nog anders?
Alleen als je de link gebruikt hebt dan gaat het aansluiten vlot, elke andere manier van betalen levert vertraging op.
Je kunt ook het snelste even bellen met 0800 0402 of als dat niet wil met 1200.


Hallo @bettytakooo ,

Het lijkt erop dat je ergens in de nacht hebt betaald. Dan zal vandaag overdag iemand die betaling administratief verwerken en dan wordt er voor Digitenne een nieuw activatiesignaal verstuurd. 
 

Zet je ontvanger alvast aan op NPO1. De TV mag eventueel uitblijven. 
 

Heb je vanmiddag nog geen beeld? Bel dan met 0800-0402 en vraag naar “Collections”.


Dan zal vandaag overdag iemand die betaling administratief verwerken ...

Maar we leven toch in 2022 (bijna 2023) en dan mag je toch hopen dat er geen menselijke interventie meer nodig is bij dergelijke administratieve processen?


Hallo @bettytakooo ,

Het lijkt erop dat je ergens in de nacht hebt betaald. Dan zal vandaag overdag iemand die betaling administratief verwerken en dan wordt er voor Digitenne een nieuw activatiesignaal verstuurd. 
 

Zet je ontvanger alvast aan op NPO1. De TV mag eventueel uitblijven. 
 

Heb je vanmiddag nog geen beeld? Bel dan met 0800-0402 en vraag naar “Collections”.

@bettytakooo 

Ben je inmiddels weer aangesloten? 


@bettytakooo Is het uiteindelijk goed gekomen? Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan weten!


Ik ben aangesloten idd.maar heb 's.middag rond 12.09 uur betaald via i.deal ..dus niet in de nacht dan slaa ik.

 

Maar waarom moet ik nu weer 80€ betalen voor 1 digitennen vind dit niet normaal hoor.wand dit is het enige wat ik heb van jullie..kreeg mail om 80€ over te maken...zoveel geld ...ik krijg niks te horen van kpn.en word van kassie naar muur gestuurd 

Straks word ik weer afgesloten..nou dat heb je de poppetje aan het dansen hoor…

 

Betty 

 


Ok @bettytakooo ,

Fijn dat je weer bent aangesloten. Digitenne kost achttien euro per maand en als je dat trouw maandelijks betaald, dan blijft het daarbij. 
 

Mogelijk moest jij extra kosten betalen vanwege een betalingsachterstand? Als dat zo is, kun je dat in de toekomst voorkomen door te zorgen dat de rekening voortaan maandelijks op tijd betaald wordt. 


@bettytakooo Ik kan mij voorstellen dat dit vragen oproept en als je wil dan loop ik dat even voor je na en dan zal ik je daar een privébericht over sturen. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even mee.


hallo..ik heb pas paar weken digitenne dus waarom zoveel betalen..eerst 71€ nu weer 80€ 

Ik snap dit niet hoor.en of ik nu 80€ betaal of 18€ wat nog heel duur is hoor ..kijk bij andere en betaal je 5€ p/m..maar goed 80€ ..betaal dit niet en staat op ****** .…

hoor 't wel

 

Admin: naam weggehaalt ivm privégegevens.  


Dan lijkt mij dat dan toch even wijsheid om even na te kijken Betty. Ontvang je facturen die van jou rekeningnummer worden afgeschreven op een andere naam. Ik zou anders toch even bellen met onze factuurservice op 0800-0402 zodat dit nagekeken kan worden.