Skip to main content

Ik zit sinds 2018 bij kpn ,nooit problemen gehad.Nu heb ik een zwaar ongeluk gehad ,brand en explosie.benen ,armen en gezocht verbrandt .ik heb zodoende laatste maanden m'n financieen laten versloffen.huur   deurwaarder na 1 maand achterstand , kpn afgesloten na 2 termijnen van 50 euro niet betaald.  Nu zit, nou vooral lig ik in stil huis ,zonder tv zonder internet .  Als ik nu geld had betaalde ik direct maar heb t pas de 20e aug. Helpt afsluiten dan nu?? Als straf of dwang ....ik snap t niet     gr johan

Dag @Johank71 wat erg wat je is overkomen en dat het zover is gekomen. Natuurlijk wil kpn betaald worden voor hetgeen ze leveren.  Er is altijd een betalingsregeling te treffen maar die afspraken moeten nagekomen worden. Als je de afspraken niet nakomt is het gewoon over. Heb je contact gehad met kpn?


Nou weet je ,ik snap echt dat er betaald moet worden voor diensten logisch ,maar laatste maanden was revalidatie op eerste plek ,nu gaat t beter ,maar financieel moest ik veel herstellen,betalen dus. En idd kpn heeft gewaarschuwd maar ik kon geen 2 facturen later betalen . En t lukt echt pas de 20e augustus om kpn te betalen.ik snap het wel en het staat in contract maar menselijke maat hoort er ook bij. Maarja , ga ni zielig doen ,vind t wel goed om m'n frustratie te zeggen hierover want afsluiten helpt niet dat ik sneller betaal   ,


Die menselijke maat is er ook maar je moet dan wel contact houden.  Kpn heeft 2.5 miljoen klanten en alles is geautomatiseerd dus de computer zegt gewoon afsluiten als er niet wordt betaald.  Alleen een mens kan dat tegenhouden maar daar is telefonisch contact voor nodig. Hoe moeilijk dat soms is.


Klopt , ik probeer morgen nog eens te bellen naar klantenservice om t nogmaals uit te leggen en mischien kan er iets ,  zal dit idd eerst doen morgen en dan zie ik wel.tis vooral ook fout van mij natuurlijk dat vaste lasten niet betaald zijn , geef ik toe. Maar tis nu nog te overzien en nu ben ik stabiel genoeg om dingen op te lossen en zo    dus bedankt voor de feedback Joep


Hoi @Johank71 

Wat vreselijk dat dit je is overkomen, dat is geen pretje!
Dat moet een hele nare ervaring zijn geweest…

Wat betreft het bellen, naar de KPN:
Bel het gratis nummer 0800 0402
En vraag naar de afdeling Collections, dan heb je gelijk de goede afdeling te pakken

Bereikbaar op ma-vr tussen 08:00 - 18:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten


Jeetje, @Johank71, wat naar! In dit soort gevallen is er vaak maatwerk mogelijk, zoals @Joep1965 en @huistijger ook al aangeven. Neem daarvoor telefonisch contact met ons:

Bel het gratis nummer 0800 0402
En vraag naar de afdeling Collections, dan heb je gelijk de goede afdeling te pakken

Bereikbaar op ma-vr tussen 08:00 - 18:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten

 


Is het nog gelukt om te bellen @Johank71 


Hallo  bedankt voor de berichten . Ik heb inmiddels alles betaald, en gelukkig heb ik ook geen geldzorgen meer.  Belangrijker dan geld is dat ik goed herstel van m'n brandwonden.weet ni of ik foto mag zetten anders zou ik t laten zien zo blij ben ik     haha  bedankt voor de reacties  waardeer ik zeer  gr johan


Hoi @Johank71 

Wat vreselijk dat dit je is overkomen, dat is geen pretje!
Dat moet een hele nare ervaring zijn geweest…

Wat betreft het bellen, naar de KPN:
Bel het gratis nummer 0800 0402
En vraag naar de afdeling Collections, dan heb je gelijk de goede afdeling te pakken

Bereikbaar op ma-vr tussen 08:00 - 18:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten

 


Dag @Johank71 de beelden zeggen genoeg. Wat heb jij een zware tijd gehad!! Als ik het goed begrijp ben je alweer aardig opgekrabbeld uit het diepe dal. Het ga je goed!!