Skip to main content

Aan de directie van KPN/Wilco Mol


Het klopt dat u geconstateerd heeft dat ik de laatste factuur van KPN heb laten terugbetalen, dit is in al de jaren dat ik bij jullie klant ben geweest nooit eerder voorgekomen.

Uiteraard heeft dit een reden, ik heb de overstap naar Odido besloten en heb daarbij aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice.

Er is een datum geprikt om de monteur te laten komen om de boel aan te sluiten (28-11).

Wat schets onze verbazing op vrijdagmorgen (24-11) werkt er niets meer, geen telefoon internet, hierop contact gezocht met Odido, zij gaven aan dat op het moment van aansluiten Odido een bericht stuurt naar KPN om af te kunnen sluiten.

Dus met KPN contact gezocht, veel voorkomende vragen door gewinkeld, helaas staat deze situatie niet beschreven. Toen bleek dus al via het inlogscherm van KPN dat wij geen gebruik meer maakten van de diensten van KPN.

Hierop gebeld (black friday), je voelt hem al aankomen, na 50 minuten eindelijk iemand aan de lijn gekregen.

Ja die wist hier geen raad mee, een aantal keren in de rust gezet, nee dat moest hij weer eventjes navragen.

Dit heeft uiteindelijk zeker 15 minuten geduurd en toen!!! werd de verbinding verbroken . 

Je begrijpt natuurlijk dat op zo'n moment het kookpunt gaat stijgen.

Weer geprobeerd om telefonisch iemand aan de lijn te krijgen, hier was ik na 30 minuten wel klaar mee. Ik werd ook niet teruggebeld!!!!!!
 

En nu komt de klapper, ik kijk een tijdje later op mijn telefoon en warempel heb ik een SMS gekregen van KPN. Ik zal de tekst bijvoegen.

Vrijdag 24-11. 14.08 uur

Beste klant, betaal uw openstaande bedrag alstublieft zo snel mogelijk via https://ga.kpn/ikbetaalnu . Dit kan via iDEAL van uw eigen of een ander rekeningnummer. Nadat u betaald hebt, maakt u binnen 2 uur weer gebruik van uw KPN diensten. Groet, KPN

 

U begrijpt dat je op dat moment niet op zo'n bericht zit te wachten, dit gaat alle perken te buiten.

Ik had betaald tot 7 december en heb hierdoor besloten  de laatste rekening te laten storneren.
Internet heb ik nodig voor mijn werk en door deze acties heeft dit mij erg veel tijd geld en negatieve energie gekost. 


Het lijkt me op zijn plaats dat ik door de KPN wordt gebeld en uitleg krijg over deze gang van zaken.

Gezien de door mij gemaakte kosten en inkomstenderving is een onkostenvergoeding op zijn plaats.

Geen reactie gekregen op deze mail.

Diverse aanmaningen gehad, nu dreigementen van incasso.
Ik heb vandaag 01-02-24 weer gebeld met KNP. helaas er is niemand die mij kan helpen.

Ik kreeg zelfs een opmerking dat ze niets meer voor mij kunnen doen omdat ik geen klant meer ben.

Toen vroeg ik naar de naam van de medewerker en hij vertelde dat hij Jasper heet, ik vroeg naar zijn achternaam, liever niet was de reactie.
Gevraagd naar een mail adres op directieniveau, had hij niet.

Fatsoenlijk een klacht op de juiste plaats krijgen schijnt niet mogelijk te zijn.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

J v d Ven

voormalig kl.nr. 906-------

 

Bedankt voor het melden @J v.d. Ven , echter, dit is een consumentenforum waar klanten elkaar helpen en dus geen helpdesk van KPN en kunnen wij u, als medeconsument, helaas hier niet helpen.

Het verstandigste is even te bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections te vragen om tot een oplossing te komen.

Succes.

 


ik heb dit telefoonnummer gebeld en ik krijg niemand aan de lijn die mij kan helpen.


ik heb dit telefoonnummer gebeld en ik krijg niemand aan de lijn die mij kan helpen.

Als iemand van de afdeling Collections je niet kan helpen kan ik je helaas, als medeforumlid ook niet verder helpen @J v.d. Ven 

Je zou in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN kunnen vermelden, dan komt een moderator van dit forum er binnenkort op terug.

 


Te vroeg afsluiten is niet de bedoeling. 

En storneren lost niks op, maar creëert juist problemen. Het teveel betaalde wordt altijd gerestitueerd door kpn. Er volgt namelijk een eindfactuur. 

MAAR, DENK JE HIERAAN! Odido gaat stoppen met hun email service!

https://www.odido.nl/emailstop 


Beste @J v.d. Ven, welkom! Te vroeg afgesloten worden is natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp dat je uiteindelijk de 28e wel aangesloten bent bij Odido? Het gaat dus om 3 dagen waarbij je geen gebruik hebt kunnen maken van internet. Dat zijn er sowieso 3 teveel! We kijken graag met je mee naar hoe dit heeft kunnen gebeuren, maar het zal niets veranderen aan de situatie. Daarnaast staat dit natuurlijk los van het betalen van je factuur. Als wij je per 24 november afgesloten hebben en jij vervolgens de factuur van 7 nov t/m 7 dec storneert, is het mijns inziens logisch dat we een herinnering sturen. Je krijgt vanzelfsprekend het teveel betaalde bedrag terug op het moment dat wij de slotfactuur opmaken. Eventuele herinnerings-/aanmaningskosten vergoeden we niet.Â