Skip to main content

Ik ben verhuisd naar een nieuw adres. KPN kon met mij mee verhuizen maar niet met glasvezel wat ik op het vorige adres wel had.

Vervolgens heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Zij zeiden dat er geen glasvezel dekking was en ik een mail kon sturen om op te zeggen. Dit was dacht ik 7 april. Later ben ik gebeld dat ik mijn inschrijving op mijn nieuwe adres moest toevoegen. Gemaild met die toevoeging. 
Omdat ik niks te horen kreeg heb ik wederom gebeld met de klantenservice en die gaf aan jog een mail te sturen met daarbij aangegeven dat ik inderdaad kon opzeggen.

nu zit ik 2 weken op mijn nieuwe adres zonder tv/internet en heb ik net glasvezel genomen bij een andere provider.

Omdat ik nog steeds geen bevestiging of contact had met KPN heb ik wederom gebeld. Nu wordt er tegen mij gezegd dat ik mijn abonnement niet kan opzeggen. Er is dan wel geen glasvezel maar wel koper en de snelheid die ik had zou daarover geleverd kunnen worden. Dit zou ergens halverwege mei zijn besloten en ik heb daar geen terugkoppeling van gehad. Ik ben al sinds 7 april aan het wachten op een uitslag.

Ik ben het er dan ook niet mee eens dat ik mijn abonnement nu niet kan opzeggen vanwege het koper. Ik heb op mijn vorige adres juist jullie gekozen omdat jullie daar glasvezel leverde. Als hier via jullie glasvezel was, was ik gebleven. Maar dat is niet het geval.

 

Ik heb wederom een mail gestuurd naar opzeggen@kpn op verzoek van de klantenervice. Graag kom ik in contact met iemand die over mijn dossier gaat en hier wel bevoegdheid in heeft.. 

 

Hallo @Bijna 2 maanden bezig ,

Ik ben het er dan ook niet mee eens dat ik mijn abonnement nu niet kan opzeggen vanwege het koper. Ik heb op mijn vorige adres juist jullie gekozen omdat jullie daar glasvezel leverde. Als hier via jullie glasvezel was, was ik gebleven. Maar dat is niet het geval.

Je kunt tijdens jouw lopende contractperiode bij een verhuizing niet om deze reden opzeggen. Alleen als KPN ergens helemaal niet levert, dan werkt KPN mee aan een opzegging.

Maar een aansluiting via de koperlijn is ook een aansluiting. Jouw abonnement loopt gewoon door. 

Wat je nu kunt doen is jouw abonnement zoveel mogelijk te downgraden. Dus bv geen TV meer en kiezen voor de laagst mogelijke internetsnelheid. En dan alsnog opzeggen zodra je jouw einddatum contract hebt bereikt. 

 

Je gaat hier op het forum verder niets bereiken, je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst.  


Reageer