Skip to main content

Ik heb bijna een week geleden mijn verhuizing doorgegeven, nu komt er volgende week een monteur om alles in orde te maken maar zie ik vandaag dat er een pakketje van kpn mijn kant op komt. Echter is de sleutel al ingeleverd en woon ik dus al niet meer op adres. Verhuisdatum had ik ook al aangegeven eerder.  

Kan dit pakket nog worden teruggehaald en naar het correcte adres gestuurd?

Terughalen gaat niet in het traject via post.nl, heb je trouwens ook je verhuizing doorgegeven aan post nl.

 

 


Ik heb verder geen account bij postnl dus daar mijn adresgegevens niet gewijzigd natuurlijk. Verzender zet een adres op het pakje waar het naartoe gaat toch. 


Ik heb verder geen account bij postnl dus daar mijn adresgegevens niet gewijzigd natuurlijk. Verzender zet een adres op het pakje waar het naartoe gaat toch. 

Normaal gesproken stuurt post.nl het pakket retour naar de afzender als de woning leeg staat.


Hij is bij de buren bezorgd waar ik geen contactgegevens van heb..


Hallo @Beerroel, als er apparatuur wordt verzonden gaat dat altijd naar het adres waar het abonnement nog op geregistreerd staat, In het geval van een verhuizing dus naar het oude/huidige adres. Pas als de verhuizing van het abonnement is afgerond is het actief op het nieuwe adres. 

Mocht het niet mogelijk zijn om alsnog in bezit te komen van het pakket, kan het opnieuw worden verstuurd naar het gewenste adres. Je kunt contact  opnemen met de klantenservice om het nogmaals te laten versturen of hier op het forum aangeven. 

Vul dan jouw profiel in. Vermeld dan even zowel het oude en nieuwe adres. 


Bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag met de klantenservice gebeld en ze zei dat de monteur die vrijdag komt ook altijd een modem bij zich heeft dus het opnieuw verzenden niet nodig is. Hier ga ik nu vanuit. Hopelijk sturen de oude buren het pakket een keer retour.Â