Skip to main content

Mijn abonnement zal op 2 februari eindigen. Ik zoek nog goed aanbod voor internet en tv. ik heb de klantservice gebeld over dit. Ik wacht nog steeds. Profiteert iemand met een oude abonnement van nieuwe deals? 

 

Jouw abonnement eindigt niet op 2 februari, die loopt gewoon door totdat je hem opzegt.


Bedankt!!! Ik zal morgen nog een keer klantenservice bellen. Ik moet een goede aanbod vinden. 😅


Dan zal je naar een andere provider over moeten stappen of in iedergeval daarmee dreigen want uiteraard zal je niet opnieuw een welkomstkorting krijgen.

Het is mijns inziens ook vreemd om daar maar vanuit te gaan want als iedereen elk jaar weer een paar maanden korting zou krijgen dan moet de basisprijs natuurlijk wel omhoog. Ik hoop dat je begrijpt dat al die kortingen uiteindelijk toch door jezelf betaald worden in de vorm van een hogere basisprijs.


Goedemorgen @Mehmet Cankurtaran en welkom hier op ons forum!

In principe kun je bij de aanvang van je abonnement altijd eenmalig gebruik maken van een zogenaamde welkomstaanbieding. Dat betekent dat je als nieuwe klant een mooi cadeau of een fikse korting ontvangt. Hopelijk kun jij je ook voorstellen dat het voor een provider niet uit kan om iedereen elk jaar de korting te geven waar een nieuwe klant recht op heeft, daarom is zo'n aanbieding in principe altijd eenmalig. Eigenlijk precies zoals @wjb hierboven al aangeeft.