Skip to main content

in 2020 betaalde ik nog € 47,50 per maand. Nu wordt er in juli 2023 maar liefst  € 72,50 per maand in rekening gebracht, Dat is maar liefst 54,26 % per maand meer in 3 jaar tijd.

En dan is er de service en kwaliteit zeker niet op vooruit gegaan t.o.v XS4ALL.

Graag een duidelijke gespecificeerde uitleg hoe dat zo moet zijn

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt morigineel topic]

Hallo @RobTT 

 

De facturen kan je in MijnKPN vinden, op pagina 2 van zo'n factuur staat wat je allemaal in je abonnement hebt zitten en wat het kost.

De factuur van juli 2023 kan je dan even vergelijken met een factuur uit 2020.

Als er dan iets niet duidelijk is kan je het hier altijd vragen, je kan er eventueel ook geanonimiseerde afbeeldingen van de 2de pagina’s bij plaatsen voor de duidelijkheid.


Die verhoging is niet alleen veroorzaakt door de inflatiecorrrectie, dus inderdaad even facturen vergelijken en de verschillen zoeken @RobTT 


Hoi @RobTT, welkom op het forum. Dit is je eerste bericht hier, waardoor we nog niet meer weten dan wat je noemt. Heb je jouw facturen al vergeleken zoals GeSp en Jan aangeven?

Dat prijsverschil komt niet door inflatiecorrectie of prijsverhoging. Het kan zijn dat je het eerste jaar een korting had en dat die is vervallen, maar zonder de informatie die jij zelf op de factuur kunt zien is dat voor ons speculeren.


Wat een onzinnige verklaring. Ik ben al ruim 30 jaar klant bij XS4ALL en betaalde in het begin ca € 20 per maand. Dus heeft niets met kortingen te maken. Alleen sinds KPN zich heeft opgedrongen is er de kwaliteit zeker niet beter geworden alleen de kosten worden extreem verhoogd en daar heb ik ik verklaring voor gevraagd.


Kunt u pagina 2 van de factuur laten zien? Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?

Of vul uw forumprofiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dan kan Jasper bij uw gegevens. 


Er is nog geen verklaring gegeven @RobTT, er is gevraagd of jij op de factuur kunt kijken wat je daar ziet staan. Daarna zijn er suggesties genoemd wat het mogelijk zou kunnen zijn, en dat we zonder informatie van jou daar verder niet meer over kunnen zeggen. Als jij ons meer kunt vertellen kunnen we met je meedenken, anders kunnen we enkel blijven speculeren. Wij zien niet wat jij ziet, wij zien enkel wat jij ons vertelt.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.