Skip to main content

Betaal al meer dan een jaar een dubbel spotify abonnement maar KPN lost het nog steeds niet op. Heb één maand een credit gehad voor een maandtermijn maar heb inmiddels al weer meer dan een jaar dubbel betaald.

In april en mei gebeld, lang in de wacht, doorverbonden en veel beloofd maar niets gedaan. Ergens eind vorig jaar een bericht gestuurd via de chatbox maar geen enkele reactie gehad.

Is het nu werkelijk zo moeilijk? Ik betaal mijn abonnement op mijn vaste factuur voor TV maar ook op mijn factuur voor mobiele kosten.

Wellicht dat het via dit medium gaat lukken? De chatbox heeft een wachttijd van meer dan een half uur en een bericht sturen kan niet. Lekker makkelijk om je klant telkens met een kluitje in het riet te sturen…...

Je kunt toch één van de twee uitzetten in mijnkpn?? ik vermoed dat je gewoon twee abonnementen hebt.


Ik zou maandag gewoon even bellen en kijken waar het fout gaat. Een bericht sturen naar een chatbox zal niet veel uithalen. 


Voor deze administratieve dingen kun je het beste even met ons bellen tijdens kantooruren @J.P.S., heb je ook al contact gehad met Spotify? Om je dubbele account daar op te zeggen?
Alles over Spotify vind je op onze kennisbank:


Heb al meerdere keren gebeld en telkens beloofd dat het opgelost wordt. Vorig jaar twee maanden gecorrigeerd gekregen maar daarna gewoon weer dubbel belast en geïncasseerd.

Beide abonnementen zijn door KPN afgesloten bij Spotify dus kan het zelf niet stopzetten.

Er staan al meerdere notities in jullie systeem maar zou het graag opgelost zien. Hoe vaak moet ik bellen en mailen totdat iemand het oplost die de kennis en de permissie heeft?

Ik verwacht aktie van KPN zeker na meerdere bevestigingen van jullie medewerkers dat het niet klopt en door KPN opgelost moet worden…….


Ik vraag me toch af waarom je dat in mijnkpn niet uit kan zetten @J.P.S. 


Je kan Spotify wel uit zetten in mijnKPN maar je kan niet één account uitzetten. Je kan niet zien dat er twee accounts zijn.

Dus als ik Sportify uit zet ben ik het abonnement met Spotify wel kwijt maar dus ook mijn muziek bibliotheek met honderden nummers en stijlen. Dus KPN zal zelf het juiste account moeten uit zetten en dat lijkt ze dus niet te lukken…. ga maar weer eens bellen en kijken hoe vaak ik er weer achteraan moet bellen…. zit niets ander op.


Ik heb er niet veel verstand van. Maar ik vermoed dat het ene Spotify account via de app store van Google of Apple betaald word. 

Een account bij Spotify gaat volgens mij ook niet verloren als je dat bij de provider uitzet. Dat kun je gewoon blijven gebruiken, maar volgens mij krijg je dan heel veel reclame. 


Je kan Spotify wel uit zetten in mijnKPN maar je kan niet één account uitzetten. Je kan niet zien dat er twee accounts zijn.

Dus als ik Sportify uit zet ben ik het abonnement met Spotify wel kwijt maar dus ook mijn muziek bibliotheek met honderden nummers en stijlen. Dus KPN zal zelf het juiste account moeten uit zetten en dat lijkt ze dus niet te lukken…. ga maar weer eens bellen en kijken hoe vaak ik er weer achteraan moet bellen…. zit niets ander op.

Kun je laten weten hoe het afgelopen is?