Skip to main content

Ongelooflijk.  Check mijn facturen nooit en SMS ook nooit. Nu zag ik vaker sms'jes maar dacht gewoon spam. Wat blijkt?? Betaal al 2 jaar 10 euro p maand!!!! via kpn aan n onlinespelen.mobi. hoe kan dit??? Kpn pay staat uit en bij payinfo staat er niks actief. Kunt gewoon je eigen mobiele internet provider niet vertrouwen.  En hoe kom ik ervan af, inloggen was super irritant.  

Heb je die partij van OnlineSpelen.mobi al zelf gecontacteerd?

Ongelooflijk.  Check mijn facturen nooit en SMS ook nooit. Nu zag ik vaker sms'jes maar dacht gewoon spam. Wat blijkt?? Betaal al 2 jaar 10 euro p maand!!!! via kpn aan n onlinespelen.mobi. hoe kan dit??? Kpn pay staat uit en bij payinfo staat er niks actief. Kunt gewoon je eigen mobiele internet provider niet vertrouwen.  En hoe kom ik ervan af, inloggen was super irritant.  

KPN Pay stopzetten

KPN Pay stopzetten in de Google Play Store

1. Open de Play Store app
  2. Klik op het menu linksboven of op jouw profielfoto rechtsboven
  3. Kies ‘Betaalmethoden’
  4. Ga naar ‘Meer betalingsinstellingen’
  5. Log in als daarom wordt gevraagd
  6. Tik onder de betaalmethode op ‘Verwijderen’
  7. Bevestig jouw keuze

KPN Pay stopzetten in de App Store

1. Open je instellingen
  2. Klik op je naam met Apple ID
  3. Klik daarna op ‘Betaling en verzending’
  4. Druk op ‘bewerk’ en daarna op ‘mobiele telefoon’
  5. Druk daarna op ‘verwijder’

KPN Pay blokkeren

Je kunt KPN Pay ook helemaal laten blokkeren. Je kunt KPN Pay dan niet meer instellen en gebruiken. Dit geldt voor alle stores. Andere betaalmethoden blijven natuurlijk wel beschikbaar.

KPN Pay (de)blokkeren?

Om KPN Pay te (de)blokkeren, bel je ons op 0800 0402. Dit is gratis.

Ja uiteraard.  Die komen met een mail waarin ze claimen dat ik akkoord heb gegeven.  Heb ik niet gedaan. Gee  bevestiging niks.  Aan kpn had ik ook niks. Die doen gewoon hier helemaal niks mee.

Het is wel sneu, en zeker bijna niet te geloven. Maar kom op zeg, waarom de vinger wijzen naar KPN? Dit moet je zelf oplossen, niet KPN.

Onderneem nu dan ook daadwerkelijke acties om de boel stop te zetten. En neem je eigen verantwoordelijkheid. Des te eerder ben je er van verlost. 

Succes!

Ja uiteraard.  Die komen met een mail waarin ze claimen dat ik akkoord heb gegeven.  Heb ik niet gedaan. Gee  bevestiging niks.  Aan kpn had ik ook niks. Die doen gewoon hier helemaal niks mee.

Dan lijkt mij de vervolgvraag aan OnlineSpelen: "Dankjewel voor je reactie, graag zou ik mij uit willen schrijven en dit bevestigd willen zien.

Alvast bedankt"

En ja, KPN staat hier gewoon los van. Je bent onbewust of via misleiding een abonnement met OnlineSpelen aangegaan.

Reageer