Skip to main content

In oktober met klantenservice gebeld wanneer nu glasvezel binnenshuis wordt aangesloten. Heel enthousiast heeft ze direct een nieuw contract opgesteld en dit zou binnen een week afgehandeld worden. Na een aantal weken maar eens gebeld(2 november). Blijkt dat glasvezel pas medio 2024 bij ons wordt aangesloten. Dus ik zei draai dat contract dan maar weer terug naar ons oude. Sinsdien betalen wij vanaf maand november opeens voor spotify als online aankoop a 10,99, wat wij niet hebben gedaan want wij hebben gratis spotify bij ons oude contract. Elke keer als ik er over bel, zeggen ze dat wij dat zelf hebben gedaan. Maar dat is niet zo.

1 medewerker heeft gezegd dat het door hun zelf komt en zou het crediteren en goed zetten maar de nota's blijven maar komen. Wanneer wordt dit nu eens goed afgehandeld?????

Hoi @joed en bedankt voor jouw bericht, al is de aanleiding natuurlijk helemaal niet zo fraai. Zou jij je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik hier ook eens met je mee gaan kijken en er hopelijk voor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. 


Jan, profiel bijgewerkt!

 


Jan, profiel bijgewerkt!

 

Dankjewel @joed , ik kan dit ook niet direct verklaren om heel eerlijk te zijn. Je hebt een Alles in 1 Standaard pakket en daar zit al gratis Spotify Premium bij inbegrepen. Ik heb navraag gedaan binnen de organisatie en zodra ik meer weet, laat ik je dat uiteraard meteen weten! 


Dit duurt inmiddels al drie maanden, hoop dat het nu snel opgelost wordt en dat wij gecrediteerd worden...


Dit duurt inmiddels al drie maanden, hoop dat het nu snel opgelost wordt en dat wij gecrediteerd worden...

Dit duurt ook veel te lang hoor, helemaal met je eens @joed. Ik zag ook dat je hier meerdere malen voor hebt gebeld maar er lijkt alleen niks te veranderen 😞 Zodra ik meer weet, kom ik via deze weg weer bij je in de lucht. En ik geef je de garantie dat dit geen 3 maanden gaat duren! ;) 


Hoi @joed, inmiddels heb ik terugkoppeling mogen ontvangen; Spotify als online aankoop is bij deze stopgezet dus houd de komende 2 facturen even goed in de gaten. Mocht daar nog geen creditering op staan voor de periode dat je hier onterecht voor hebt betaald, wil je mij dit dan via deze weg laten weten? Dan maak ik dat alsnog voor je in orde (indien nodig natuurlijk). 


Nu in maart juiste faktuur ontvangen. Maar nog geen creditering van 4x 10,99


Reageer