Skip to main content

Goedemorgen,

 

Vandaag keek ik in mijn bank wat ik niet vaak doe omdat ik KPN wel vertrouwDE.

 

Onlangs werd mijn cloud mailadres zonder enige aankondiging mij ontnomen. Hierdoor had ik dagen lang geen mail verkeer en niemand die mij iets hiervan kon vertellen. Er zijn zelfs 2 mensen wezen meekijken in mijn computer of HET AAN MIJ LAG. DUS NIET HET WAS KPN DIE MIJ UIT DE LUCHT HAD GEHAALD.

 

Maar ok, we hebben bijgelegd maar nu zie dat er een bedrag van 91,48 wordt afgeschreven ipv 75,49. 

Hier heb ik ook geen aankondiging van ontvangen. 

 

Waar is KPN nou in Hemelsnaam mee bezig? Ik krijg hiervan wel een heel appart gevoel van binnen. 

 

Wat is er met KPN aan de hand? Ik verneem graag van jullie via mijn mailadres van jullie,

vr.grt.

 

Ergens zal u toch een factuur hebben gehad want zonder bijbehorende factuur kan kpn ook niet incasseren. 


Beste Joep,

Bedankt voor je reactie.

Doordat KPN mijn emailadres heeft ontnomen kan ik in veel accounts niet meer direct inloggen.

En je account naam is meestal je emailadres, dat heeft een tijd niet meer bestaan. En als een computer nav een mailing een error melding krijgt, komt het voor dat je account wordt geblokkeerd.

 

Maar een factuur of niet, niemand kan zonder voor aankondiging niet zomaar een prijsverhoging doorvoeren.

vr.grt.

ergebeurtwelveelmetkpn


Hi @ergebeurtwelveelmetkpn, we zullen niet zomaar een prijswijziging door hebben gevoerd, wél kan het zijn dat er extra kosten in rekening zijn gebracht doordat er een aanvullende dienst aan is gezet, zoals bijvoorbeeld een zenderpakket voor de tv. 

Je kan inmiddels weer bij je mailadres begrijp ik? Als je dat mailadres ook gebruikt voor je MijnKPN account, kan je daar inloggen om de betreffende factuur te bekijken. Als er extra kosten in rekening zijn gebracht, zie je terug waarvoor precies op de 2 en/of 3e pagina van je factuur!