Skip to main content

Ik heb een contract dat zegt dat ik 25 euro moet betalen maar ik betaal 32,50euro.

Met geen mogelijkheid aan te passen. Ook een telefoongesprek met de servicedesk kan niet omdat het nummer nergens te vinden. 

 

0800-0402.  Gratis nummer van de klantenservice. 


En ik denk niet dat je contract zegt dat je 25 euro moet betalen, of het is je eerste factuur waar vaak een deel van de huidige periode en een volledige nieuwe periode word berekend, dit is te zien op het volgende blad van de factuur.

Als je 32.50 hebt en 7.50 hussel korting is de Hussel korting niet geactiveerd, die moet je dan nog activeren in je Mijn KPN en word er de volgende periode wel 25 euro gerekend.


En ik denk niet dat je contract zegt dat je 25 euro moet betalen, of het is je eerste factuur waar vaak een deel van de huidige periode en een volledige nieuwe periode word berekend, dit is te zien op het volgende blad van de factuur.

Als je 32.50 hebt en 7.50 hussel korting is de Hussel korting niet geactiveerd, die moet je dan nog activeren in je Mijn KPN en word er de volgende periode wel 25 euro gerekend.

Mijn contract zegt echt 25 euro en al maanden betaal ik te veel. 

De hussel kan ik niet op mijn adres zetten en daarin zit dan ook het pijnpunt. Wanneer ik dit via de website doe krijg ik een foutmelding en de melding dat ik moet bellen om dit aan te passen. Daarom ben ik blij dat ik nu het nummer heb van de klantenservice… ik sta al 8 min in de wacht ;-)


Hallo @ik betaal teveel, is het gelukt een medewerker van de klantenservice te spreken om de Husselkorting van €7,50 te activeren?