Skip to main content

Via kpn vernam ik dat ik blijkbaar een kleine jaar lang abonnement mag betalen voor mijn ex... 

Wel gaf de betreffende kpn man aan, dat ik via kpn.com mijn verhaal kon doen en dat kpn misschien hiernaar gaat kijken (ligt een beetje ingewikkeld nl)

Alleen... Waar kan ik mijn verhaal doen met de mogelijkheid om bijlagen toe te voegen?

Wie weet dit? Alvast heel erg bedankt...

@Tam0979 Doorgaans kan alleen de contracthouder het abonnement beëindigen dus dat kan dan inderdaad complex liggen. Heb je al contact gehad met de afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402. Zij kunnen je van advies voorzien over de stappen die je dan het beste kunt volgen in deze.


Ik heb contact gehad maar ze kunnen eigenlijk niks doen ondanks de situatie van mijn ex. Via dit forum heb ik wel een contact formulier gevonden en de situatie uitgelegd. Hopelijk begrijpen ze dat ik niks aan zijn situatie kan doen en ik niet alsnog verplicht ben, maandelijks voor hem te moeten betalen... :-(


Er is geen goede communicatie meer met die ex? Eigenlijk zou er een contractovername plaats moeten vinden.

Of staat het abonnement wel op zijn naam, maar word het alleen van uw bankrekening afgeschreven? 

Gebruikt hij het abonnement nog?


Hij kan het abonnement niet overnemen vanwege zijn status... Maakt ook geen meer hiervan. Contact met hem is er niet meer.

Het staat op mijn naam en word van mijn rekening afgeschreven.

 


Hij kan het abonnement niet overnemen vanwege zijn status... Maakt ook geen meer hiervan. Contact met hem is er niet meer.

Het staat op mijn naam en word van mijn rekening afgeschreven.

 

Ok. Als het een abonnement met data is, dan kunt u dat terug zetten naar 0 GB. En 150 belminuten. Scheelt wat in de kosten.

Ook kunt u een nieuwe simkaart aanvragen. Zodra u die in een toestel stopt en activeert word zijn simkaart onbruikbaar. Zo kan hij u niet meer op kosten jagen door veel te bellen ofzo.


Dat hoop ik dan ook. Welk formulier heb je exact ingevuld? En wanneer?

 


Hij kan het abonnement niet overnemen vanwege zijn status... Maakt ook geen meer hiervan. Contact met hem is er niet meer.

Het staat op mijn naam en word van mijn rekening afgeschreven.

 

Ok. Als het een abonnement met data is, dan kunt u dat terug zetten naar 0 GB. En 150 belminuten. Scheelt wat in de kosten.

Ook kunt u een nieuwe simkaart aanvragen. Zodra u die in een toestel stopt en activeert word zijn simkaart onbruikbaar. Zo kan hij u niet meer op kosten jagen door veel te bellen ofzo.

Ik heb begrepen dat ik mijn abonnement kan verlagen maar dat scheelt slechts ca 1,19€ p/mnd 😅

Inmiddels heb ik mijn wachtwoord van mijn account veranderd waardoor hij geen mb's kan overmaken. 

Gewoon vervelend dat ik een jaar lang moet betalen omdat hij het niet kan overnemen...


Dat hoop ik dan ook. Welk formulier heb je exact ingevuld? En wanneer?

 

Ik kan het formulier niet meer zo snel vinden. Ik heb het via dit forum gevonden, ingevuld en ongeveer een week geleden verstuurd.


Dan vermoed ik dat dit een klacht is geweest. Mijn collega's zullen dan binnen 10 werkdagen met een reactie komen. Dit blijft natuurlijk een bijzonder vervelende situatie en ik hoop dat er dan snel een oplossing komt!


Helaas geen reactie van Kpn sinds ik het formulier op 16-12 heb verstuurd…

Is het formulier nog actueel of kan ik geen online klantvriendelijkheid verwachten meer van Kpn? Baal van deze service...

 


Daar zou dan normaal gesproken binnen vijf werkdagen een reactie op moeten komen. Als je deze nu nog niet hebt gehad in de vorm van een mail. voicemail of gemiste oproep dan zou ik je adviseren om zelf contact te zoeken met de afdeling Opzeggingen op 0800-0402


Ik ben vorige week gebeld. Goed en vriendelijk geholpen 🙂


Ah kijk er is dus een oplossing gevonden! Wat fijn! Dan wens ik je een hele fijne dag verder en stuur gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen  doen!