Skip to main content

Heb nou al 3 keer een mail gehad over aparatuur terug sturen en nu weer een brief heb nou al 2 keer foto van verzend bewijs gestuurd is al 13-07-2024  terug gestuurd staat ook in de brief dat jullie digitenne basis ontvanger hebben ontvangen en mobile wifi 

Wanneer stop dit eens ben dit zo zat 

Staat er in de brief dat ze alles missen of dat ze het deels hebben terug gehad ?


Hey @Jokevdh,

Welkom op de community pagina van KPN. Hier helpen vooral (enthousiaste) KPN klanten elkaar en kan een KPN moderator meekijken indien hij/zij dat nodig acht.

Vervelend dat je elke keer herinnering krijgt voor iets wat je al netjes hebt teruggestuurd. Het lijkt me handig om je Track en Trace en de brief van ontvangst goed te bewaren, dan heb je denk ik voldoende bewijs om te overhandigen indien nodig.

Heb je al eens geprobeerd de klantenservice te bellen op 0800-0402? Het lijkt me dat als je deze twee dingen kan overhandigen, het met een paar klikjes op te lossen valt. Mocht je liever op een KPN moderator willen wachten en je wilt hem/haar meteen in je account laten meekijken, kan je het beste je profiel aanvullen met je klantgegevens. Geen zorgen: die gegevens kunnen alleen de moderators van KPN zien.

Let wel op dat het aan de moderator is om te beoordelen of zij/hij wat voor je kan betekenen, of dat de klantenservice beter/makkelijker/meer kan. Snelste blijft de klantenservice bellen :-)


Hoi @Jokevdh . Heb je nog met 0800 gebeld? Laat even weten. Anders ga ik even voor je kijken. 


Ja heb erover gebeld zij dat dat standaard brieven zijn die ze altijd sturen en kreeg vanmorgen een mail dat ze er een notitie van zouden maken 


@Jokevdh  Dan komt het wel goed.  Stel nou dat je nu wéér zo'n brief krijgt. Laat het mij dan hier even weten. Dat fiks ik het voor je. 


Reageer